تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/07/22 - 10:43
کد خبر: 286237

لاپوشانی مجلس در خصوص جزییات تحقیق و تفحص استقلال و پرسپولیس

نایب رییس مجلس با بیان اینکه احتمال دارد گزارش نهایی تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها با آنچه که در صحن قرائت شود، متفاوت باشد، گفت: این اقدام به منظور حفظ منافع دو باشگاه در عرصه‌های آسیایی و جهانی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، علی مطهری با اشاره به بررسی طرح تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی وابسته به وزارت ورزش و جوانان کشور در 10 سال گذشته، اظهار کرد: کمیته 15 نفره‌ای برای این تفحص تشکیل شده است تا بیشتر به وضعیت این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ویژه نحوه درآمدها و هزینه‌‎کرد، ورود کند و حساب‌های این دو باشگاه شفاف شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره این نگرانی اهالی ورزش که با انجام این طرح امکان محرومیت‌های بین‌المللی از سوی FIFA و AFC برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد، گفت: قطعا در این مسیر نمایندگان مردم در مجلس منافع ملی را اولویت اصلی کار خود قرار می‌‎دهند و در عین شفاف سازی ملاحظاتی از این دست خواهند داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در  مجلس تصریح کرد: ممکن است در گزارش نتیجه تحقیق و تفحص از دو باشگاه تمامی موارد و احیاناً تخلفات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای رسیدگی‌های حقوقی و قضایی قید شود ولی در خلاصه گزارشی که باید در صحن علنی مجلس قرائت و در واقع رسانه‎‌ای شود، حتما این ملاحظات در نظر گرفته خواهد شد.

نایب رییس مجلس ادامه داد: نفس اینکه نمایندگان مجلس به این عرصه ورود کنند و از نزدیک با مسائل و معضلات حوزه فوتبال آشنا شوند، با  توجه به قصد و نیت خیر نمایندگان، قطعا کمک حال فوتبال ما خواهد بود و این اقدام گامی مثبت برای ورزش کشور به شمار می‎آید.

به گزارش خانه ملت، تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها با هدف بررسی میزان مصارف و هزینه‌های شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان علی الخصوص تیم‌های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن، میزان جریمه‌های ملی و بین‌المللی، سازوکار نظارتی و راهبری، تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر انجام می‎شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top