تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/07/22 - 19:32
کد خبر: 286292

افتتاح ۳ قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز

قرارگاه رسانه ای اربعین با حضور معاون امور استان‌های صداوسیما و سردار اشتری فرمانده نیرو ی انتظامی در مرز مهران و به صورت همزمان در مرزهای شلمچه و چزابه افتتاح شد.

 به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، علی دارابی در این مراسم با اشاره به تلاش همکارانش در رسانه ملی برای انعکاس همایش اربعین حسینی گفت: علاوه بر افتتاح قرارگاه رسانه ای درمرز های مهران، شلمچه و چزابه برای نخستین بار نیز قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز میرجاوه راه‌اندازی شد.

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: بیش از ٧٠٠ نفر از برنامه سازان انعکاس شور و شعور همایش اربعین حسینی را از ۱۵۰ شبکه استانی، ملی و بین المللی منعکس خواهد کرد.

دارابی با اشاره به حضور مستمر و برنامه‌سازان از امروز تا یک هفته پس از اربعین افزود: قرارگاه فضای مجازی هم در پایانه‌های مرزی فعال شده و اخبار اربعین را در شبکه‌های اجتماعی منعکس می‌کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در ادامه گفت: با افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعین و حضور فعال رسانه‌ای علاوه بر اطلاع‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) ، با تولید و پخش برنامه‌های مختلف مردم هر روز بصورت زنده در جریان حال و هوای زوار در مرزهای بین المللی و بزرگترین راهپیمایی شیعیان جهان قرار می‌گیرند.

دارابی با اشاره به رونمایی از ٣٥ مستند کوتاه و بلند با موضوع پیاده روی اربعین که سال گذشته توسط شبکه‌های استانی صدا و سیما تولید شده بود، تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌سازان شبکه‌های استانی در قالب گروه‌های مختلف خبری و مستند آثاری را تولید و آماده پخش خواهند کرد.

شیروی، مدیر کل صداو سیمای مرکز ایلام نیز در مراسم آغاز عملیات رسانه‌ای اربعین در مرز بین المللی مهران گفت: با افتتاح استودیوهای صدا، سیما و خبر، معاونت‌های برنامه‌ساز رسانه استانی مرکز ایلام از امروز بیست و دوم مهرماه تا یک هفته پس از مراسم اربعین، شور و شعور زائران اباعبدالله الحسین و همچنین حضور مسئولین کشوری و لشکری به مرز مهران را بصورت زنده به تمام جهانیان منعکس خواهند کرد.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام افزود:  ١١٣کیلومتر فیبر نورى از مرکز در ایلام تا مهران وبسیج بیش از ١٣٠ نفر از همکاران در قرارگاه رسانه اى مهران نشانه اى از عزم و تلاش همکارانم در صدا و سیمای ایلام است.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی نیز با تقدیر از خدمات شبکه‌های استانی صدا و سیما به خصوص قرارگاه‌های رسانه ملی در انعکاس همایش بزرگ اربعین گفت: امسال نیز صدا و سیما در کنار پلیس تلاش می‌کند تا با اطلاع رسانی دقیق از مرزهای کشور مردم را در جریان آخرین خبرها قرار دهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب +عکس
کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
مرتضوی: حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
لیتوانی: طرحی برای اعزام سربازانمان به اوکراین داریم
روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت تسریع شد
دستگیری کلاهبردار مدعی نفوذ در سفارتخانه‌‌ها
فرار ۳۰۰ هزار نظامی اوکراینی از جنگ با روسیه
امیدوارکننده ترین آیه قرآن کریم +فیلم
عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
بورس قرمز ماند/ افت ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی شاخص کل
تنش بین آمریکا و لبنان +جزئیات
خبرنگار باسابقه صداوسیما درگذشت
رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
شوک به پرسپولیس؛ پایان حضور ستاره محبوب؟
خبر جدید برای دارندگان کارت سوخت
شناسایی نقاشی‌های جعلی با هوش مصنوعی
کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟
استقبال از رئیسی در جشن دختران آرمانی +فیلم
وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top