تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/08/03 - 13:42
کد خبر: 287927

شروع طوفانی فرنگی‌کاران ایران در مجارستان

مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمان جهان از امروز در مجارستان آغاز شد و 4 فرنگی کار ایران روی تشک رفته اند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل ازفارس، رقابت های چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان از امروز (چهارشنبه) در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد. نتایج فرنگی کاران کشورمان به شرح زیر است:

*پیروزی گرایی در گام نخست
در وزن 72 کیلوگرم که 29 کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدعلی گرایی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های جهانی مجارستان با نتیجه ۳ بر یک پارک از کره جنوبی را شکست داد. گرایی در دور دوم با برنده مورات داگ از ترکیه و پرکینز از آمریکا کشتی می گیرد. رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، دمیو ژادرایف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان و ابوزید مانتسیگوف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه در گروه گرایی حضور دارند.

*برد آسان حاجی پور
در وزن 63 کیلوگرم محسن حاجی پور در مبارزه نخست در یک کشتی آسان و یکطرفه ۹ بر صفر مالدونا از پورتوریکو را شکست داد. حاجی پور در دور دوم به مصاف برنده دیدار دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی و جسی تیلکه از آمریکا می رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند که در گروه حاجی پور المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز جهان و المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان حضور دارد.

*اولین باخت فرنگی برای مسلم نادری خادم
در وزن 55 کیلوگرم که 21 کشتی گیر حضور دارند، مسلم نادری خادم در دور نخست با نتیجه یک بر ۶ مغلوب نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان شد و برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد. شوتا تاناکورا قهرمان آسیا از ژاپن و الدانیز عزیزلی قهرمان اروپا از آذربایجان در گروه نادری خادم حضور دارند.

*عبدولی ضربه فنی کرد
در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی در دور اول ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان را با ضربه فنی شکست داد و  در دور دوم به مصاف لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می رود. در این وزن 26 نفر حضور دارند که در گروه عبدولی رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان، ماکسیم مانوکیان قهرمان جهان از ارمنستان و امره کوش دارنده مدال برنز جهان از ترکیه از کشتی گیران مطرح این وزن هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top