تاریخ انتشار: جمعه 1397/09/16 - 13:06
کد خبر: 293311

مکتب نیاوران در حال بلعیدن انقلاب است

ما صدای کسانی هستیم و خواهیم بود که با بی تدبیری دولت‌ها سفره‌های پربرکت شان کوچکترشد، کارگران بدانند که صاحباناصلی انقلاب هستند و فرزندان خمینی در هرکجای کشور از خوزستان تا تبریز، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، اراک و تهران. صدای رسای شما خواهند بود. ما نمایندگان شما هستیم؛ و مطمئن باشید تا احقاق حقوق شما از پای نخواهیم نشست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به مناسبت روز دانشجو،  پویا سلیمانی ، نماینده بسیج دانشجویی  در نماز جمعه تهران سخنرانی کرد که متن سخنرانی وی به شرح زیر است:

ضمن گرامی داشت ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو و تقدیر. وتشکر از مسؤلین محترم ستاد نماز جمعه جهت در اختیار قرار دادند این فرصت مغتنم. مایلم به عنوان نماینده بسیج دانشجویی نکاتی را بی پرده وصریح با نمازگزاران عزیز بیان کنم .

امروز در بین تمامی جریانات موجود در کشور جنبش دانشجویی به مثابه دیده بانی در حال رصد و تحلیل شرایط موجود می‌باشد؛ و در مواقع لازم با ورود به مسائل سعی در روشنگری دارد. البته جنبش دانشجویی در طی سالیان فراز نشیب‌هایی داشته است؛ و همواره مورد طمع جریانات سیاسی جهت مصادره به نفع قرار گرفته است. اما در حال حاضر مسیر خود را ورود فعالانه در. مسائل اساسی کشور تعریف نموده است. لازم میدانم در همین ابتدای صحبت مروری بر یکی از مهم‌ترین ترین اهداف انقلاب اسلامی داشته باشم.

صف آرایی مستکبران در مقابل مستضعفان، تقابل عدل و ظلم و رویارویی محرومان و چپاولگران، جملاتی که از پررنگ‌ترین. مسائل در گفتمان حضرت امام ره بود.

ایشان حکومت را وسیله‌ای برای تحقق عدالت می‌دانستند و معتقد بودند تحقق عدالت بدون سرکوب کردن مستکبران و چپاولگرانمیسر نخواهد بود. در نظام اسلامی، رفع فقر و محرومیت، در شمار هدف‌های طراز اول می‌باشدو پایبندی به اصول انقلاب، بدون. مجاهدت در راه نجات مستضعفان و محرومان، سخنی بیمعنی و ادعایی پوچ است.

امروز شاهد بروز مشکلاتی برای کارگران و معلمان که از زحمت کش‌ترین اقشار جامعه هستند. هستیم. از آنجا که جنبش دانشجویی از متن مردم برآمده رسالت خود را پیگیری مطالبات حقوق ملت چه در سنگر دانشگاه و چه در کف میدان تعریف کرده است. بهطور مثال بنده که امروز توفیق صحبت با شما عزیزان را دارم. هفته پیش به نمایندگی از بسیج دانشجویی در بین کارگران نجیب هفت تپه بودم؛ که به علت کم توجهی و اهمال مسؤلین سازمان خصوصی سازی، دولت و قوه قضائیه دچار مشکلاتی شده. اند.. جنبش دانشجویی صدای رسا کارگران می باشد.

ما صدای کسانی هستیم و خواهیم بود که با بی تدبیری دولت‌ها سفره‌های پربرکت شان کوچکترشد، کارگران بدانند که صاحباناصلی انقلاب هستند و فرزندان خمینی در هرکجای کشور از خوزستان تا تبریز، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، اراک و تهران. صدای رسای شما خواهند بود. ما نمایندگان شما هستیم؛ و مطمئن باشید تا احقاق حقوق شما از پای نخواهیم نشست.

شاهد باشید که امروز صدای شما عزیزان که دچار مشکلات اقتصادی هستید از تریبون نماز جمعه تهران شنیده می‌شود. واین انعطاف پذیری جمهوری اسلامی می‌باشد که در رسمی‌ترین تریبون‌های خود صدای کارگران را انعکاس می‌دهد.

اما در کنار تمام این‌ها مردم حق دارند بفهمند که ریشه‌های مشکلات اقتصادی کشور چیست؟ما می‌دانیم مسائلی، چون بانک ها، مدیران ناکارآمد که ارتباطی با انقلاب اسلامی ندارند؛ و چندین دلیل دیگر از دلایل وضع نابسامان اقتصادی کشور است. شاهد هستیم که هنوز یکی از دلایل اصلی این مشکلات به صورت صریح به مردم معرفی نشده است. امروز‌می‌خواهم در خصوص تصمیم گیران وضع فعلی اقتصادی کشورمان صحبت کنم. جریانی که در ۳۰ سال گذشته نبض اقتصاد کشور را در دست گرفته اند، اما امروز حاضر به پاسخگویی نیستند. جریانی که در کشور کمتر به آن‌ها پرداخته شده است؛ و به صورت. چراغ خاموش درحال باز تولید خود در دانشگاه‌های مهم کشور و جذب نخبگان دانشگاهی هستند.

در کنار همه این‌ها افرادی نیز هستند که در چند سال اخیر تاثیرات جدی بر وضعیت موجود گذاشتند که کمتر مورد توجه قرار. گرفتند. صریح‌تر سخن می‌گویم.

رئیس کل مستعفی بانک مرکزی،جناب آقای سیف را میگویم، که سالهاست از سیاست گذاران پولی و بانکی کشور بود؛ که حاصل عملکرد ایشان تحقیر پول ملی و. به وجود آمدن سلطان سکه‌ها شد. نفر بعدی مدیریست که ژنرال یکی از مهم‌ترین وزرات خانه‌های اقتصادی کشور بود.

آقای آخوندی را می‌گویم که با اجرا نکردن مّرات قانون در مالیات گرفتن از خانه‌های خالی، کاری کرد تا صاحب خانه شدن برای. مردم و جوانان تبدیل به آرزو شود.

داستان عدم پاسخگویی‌ها به این نقطه ختم نمی‌شود؛ و در این میان نمی‌توان از نقش صاحب نظران اقتصادی چشم پوشی کرد. همانافرادی که همواره در متن تصمیم گیری‌های اقتصادی کشور بوده اند. همان‌ها که فرکانس ذهنی شان در منتهی علیه غرب تنظیممسعود نیلی های اقتصاد را می گویم. که اقتصاد کشور را به وضع موجود کشاندند، وبا ژست حق به جناب استعفا دادند. و ملت را بامشکلات تنها گذاشتند. مکتب نیاوران! خاستگاه این. افراد می باشد. که در حال بلعیدن انقلاب اسلامی هستند و هیچ صدایی از هیچ کس در نمی آید.

سوال ما ازرئیس جمهور محترم کشور اینجاست آیا واقعا شما در خصوص این افراد و نتایج تفکرات این افراد می دانستید و نگفتید؟از دیگر مسائلی که تاثیرجدی در به وجود آمدن مشکلات امروز برای مردم شده است. عدم شفافیت موجود در کشور است. به اطلاع شما نمازگزاران عزیزمی رسانم جنبش دانشجویی پس ده ها میزگرد تخصصی و بررسی های کارشناسی به این مهم رسیده است که شفافیت حلقه مفقوده سیستم مدیریت کشور می باشد.اما هنوز صاحبان زر و زور بشدت در پی مقابله با این مسئله هستند.

برای ما سوال است دلایل آقایانیکه تمام قد در مخالفت با قانون شفافیت آرای نمایندگان مجلس ایستاده اند چیست؟اینکه حریت نمایندگان از بین میرود!؟ بهتر است بگویند شفافیت، لابی و زد بند را از بین میبرد. مردم را آگاه تر نسبت به عملکرد مسئولین میکند. و اجازه به وجود آمدن جریانی ضد مردم و به اسم مردم را نمی دهد. مطالبه ما اجرای ماده 29 برنامه ششم توسعه یعنی شفافیت حقوق، مزایا و اموال مسئولین درهر سمتی می باشد برای ما واضح است اگر مجلس شفاف شود تمام امور کشور شفاف خواهند شد. و گلوگاه این مسله مجلس است و خود مجلس مقابل .این مهم ایستاده است.یکی دیگر از مصادیق شفافیت و پاسخگویی حضور مسؤلین در دانشگاه ها می باشد.

آقایان مسؤل پاسخگو نیستند! که از حضور در دانشگاه بشدت اجتناب می کنند. و با برگزاری جلسات پشت درهای بسته سعی درتوجیه عدم پاسخگویی خود دارند. از همین تریبون تقدیر و تشکر میکنیم از جناب آقای محسنی اژه ای که یک تنه نماد پاسخگویی شدند و با حضور در جلسات چالشی در دانشگاه ها نسبت به عملکرد قوه متبوعشان پاسخگو شدند.

دانشجویان انقلابی خود را موظف به روشنگری در امور و مطالبه مشکلات مردم میدانند و در راستای همه اینها خود آستین بالازده و در قالب گروههای جهادی مشغول خدمت رسانی به مستضعفین و محرومان هستند.جوانان مومن انقلابی با خود سازی در سنگر دانشگاه آماده ساختن کشوری در تراز انقلاب اسلامی می باشد.

ما ادامه نسل همت ها باکری ها و باقری ها هستیم همانها که جنگ سخت را مدیریت کردند. و پیروزی را برای ملت ایران رقمزدند.ما نیز خود را برای ماموریت های خطیر انقلاب آماده کرده ایم.اما مواجه هستیم با مسؤلانی که خود در ابتدای جوانی مسؤلیت های خطیری را برعهده گرفته وانجام داده اند اما امروزه حاضر به بکارگیری جوانان به بهانه هایی چون خامی و کم تجربگی نیستند.

مردم عزیز بدانند جوانانی خود ساخته مسلح به علم و آشنا به مکتب روح االله وجود دارند. که انشاءاالله ایران اسلامی را به قلل مرتفععزت می رسانند اما چند نکته خطاب به دشمنان این ملت، دانشجویان بیدار این کشور 65 سال پیش ثابت کردند. جوانان این ملت سر سازش با استکباررا ندارند و نخواهند داشت. ما همان نسل بزرگ نیا ها قندچی ها و شریعت رضوی ها هستیم. ما همان نسل وزوایی ها که با تسخیرسفارت جاسوسیت تو را تحقیر کردند. و جوانان همین ملت تصویر تحقیر تورا در جزیره فارسی نشان دادند. انشااالله با یاری خداوندو به دست همین مردم انقلاب اسلامی به نقاطی که شایسته آن است خواهد رسید.

والسلام علیکم ورحمه االله

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1397/09/17 - 00:20

چرا مکتب نیاوران؟ بهتر است گفته شود لژ نیاوران.
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top