به گزارش« خبرنامه دانشجویان ایران »به نقل ازجوان آنلاین، تبلیغات پرهزینه یک برنج مشکوک درحالی مجوز حضوردرشهرها گرفته که پخش آگهی آن درصداوسیما ممنوع شده بود.
تبلیغات پرهزینه این شرکت درحالی مجوز هدف گیری مصرف کنندگان در مترو ،ورزشگاه ها وبیلبوردهای شهری را دارند که چندی پیش پخش آگهی این شرکت در صدا وسیما ممنوع شده بود.
در تبلیغات خلاقانه ای که این شرکت انجام داده نه تنها با حضور در ورزشگاه ها تبلیغات خود را بر صدا وسیما تحمیل کرده وصدا وسیما را مجبور به پخش تبلیغاتش کرده است بلکه شعارهای انتخابی اش نیز با زیرکی ونوعی متلک به مخالفان خود طراحی کرده ونیز در برخی از شعار هایش مظلومیت وخوب بودن را به طور غیر مستقیم انتقال داده است .
بنا براین گزارش شعار های« به خاطر یک مشت باقالی » وبرنج محسن نه به خاطر این که دانه بلنده بلکه محسن آدم خوبیه « از جمله جملات طراحی شده ایی است که در سطح شهر به چشم می خورد .»
با این حال انچه مورد سوال است ممنوع بودن تبلیغات این نوع برنج است که برخورد دوگانه مسولان عرصه تبلیغات مردم راهمچنان سرگردان کرده وسوال بزرگی را در اذهان ایجاد کردهاست که :آیا ممنوع بودن تبلیغات این برنج نتیجه دعوا ویا خدای ناکرده اختلاف ونا موفق بودن زدو بند ها بوده ویا به خاطر کیفیت برنج مذکور !