تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/10/16 - 17:57
کد خبر: 297257

مهمانو، پذیرای بیش از 1500 رویداد در سال گذشته

محمد واعظی نژاد که استارت آپ مهمانو را راه اندازی کرده، اشتغال زایی برای نیروی جوان و حمایت جدی از کسب و کار خانگی را از مهمترین اهداف خود می داند که تاحدودی در دست یابی به آنها موفق عمل کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: شاید اخیرا نام شرکت های پذیرایی زیاد به گوشتان خورده باشد. شرکت هایی که کارشان تسهیل در امور مربوط به پذیرایی از مهمانان در رویدادها و جلسات مختلف است و بسته های مختلفی را مناسب موقعیت های گوناگون تهیه کرده و برای مشتریان در محل رویداد ارسال می کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی استارت آپی بپردازیم که کمی متفاوت از سایرین عمل می کند و در نوع خود، اولین است.

به گفته ی تیم مهمانو، قشر متوسط جامعه از مخاطبان آنها هستند و تنوع بسته ها در کنار قیمت های مناسب و راحتی سفارش، باعث توجه برگزارکنندگان رویدادها به این استارت آپ نوپا شده است. بسته بندی پک های پذیرایی مهمانو ساده، شیک و باکیفیت است و مقوای آن تولید داخلی از کارخانه باخترگستر ایلام می باشد. این بسته بندی ها کاملا با طبیعت سازگار هستند و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

 محمد واعظی نژاد که استارت آپ مهمانو را راه اندازی کرده، اشتغال زایی برای نیروی جوان و حمایت جدی از کسب و کار خانگی را از مهمترین اهداف خود می داند که تاحدودی در دست یابی به آنها موفق عمل کرده است. به گفته ی او، تا کنون بیش از پنجاه نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در تهیه ی بسته های پذیرایی با مهمانو همکاری می کنند.

با وجود اینکه مهمانو یک استارت آپ نوپا به شمار می رود، عملکرد بسیار موفقی را در سال گذشته از خود نشان داده و تا کنون از تمامی دانشگاه های مطرح در تهران پذیرایی انجام داده است. پذیرایی در دانشگاه ها غالبا مربوط به جلسات دفاع پایان نامه بوده و دانشگاه تهران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه شریف، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و... از مشتریان مهمانو بوده اند.

در میان مجموعه های استارت آپی، خانه نوآوری، باشگاه کارآفرینی تیوان، شتاب دهنده دیموند و پارک فناوری پردیس و بانک های ملت، سامان، آینده، رسالت و... از مشتریان مهمانو هستند.


 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top