تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/10/20 - 13:07
کد خبر: 297836

برانکو بیشتر از همه ما انگیزه قهرمانی دارد

مهدی شریفی که در نیم فصل اول به دلیل محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن نتوانست به میدان برود امیدوار است در نیم فصل دوم با تیم محبوبش به قهرمانی برسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبر ورزشی، مهدی شریفی یکی از بازیکنانی است که با انگیزه‌های متفاوتی در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست. خودش اعتقاد دارد کمتر کسی حاضر می‌شود تا این حد صبر داشته باشد و یک نیم‌فصل کامل فقط با تیمی تمرین کند تا در نیم‌فصل دوم به میدان برود.

او در ابتدای صحبتش گفت: «از زمانی که قبول کردم نیم‌فصل به خاطر شرایط پرسپولیس بیرون بنشینم و بازی‌ها را ببینم، هیچ وقت انگیزه‌هایم را از دست ندادم، چون می‌دانستم چرا این کار را می‌کنم. من همیشه در طول تمرینات تلاش کردم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس باشم و انگیزه‌های خودم را نشان بدهم.»

این بازیکن که شماره ۱۰ تیم را به تن می‌کند، افزود: «همواره کار خودم را می‌کردم و حتی برایم مهم نبود که به خاطر محرومیت پرسپولیس، نمی‌توانم در لیست بازیکنان باشم، فقط به این فکر می‌کردم که همیشه خودم را در بهترین فرم ممکن حفظ کنم. حالا برای شروع تمرینات بدنسازی نیز چنین حسی دارم و می‌خواهم در قطر هم با تمام وجودم بدنسازی را پشت‌سر بگذارم.»

مهاجم جدید سرخپوشان که از سپاهان و شهر اصفهان آمده، در ادامه گفت: «کسی که به پرسپولیس می‌آید، با جو جدیدی آشنا می‌شود. در تیم ما، همه از قهرمانی حرف می‌زنند؛ از بازیکنان گرفته تا هواداران. حتی می‌توانم بگویم انگیزه‌های برانکو از همه ما برای رسیدن به قهرمانی سوم بیشتر است. با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، من و سایر بازیکنان به تیم اصلی اضافه می‌شویم و برای کمک کردن به پرسپولیس تلاش می‌کنیم.»

شریفی درخصوص ادامه بازی‌های تیمش گفت: «شاید کار در نیم‌فصل دوم سخت‌تر شود و به قول فوتبالی‌ها، دروازه‌ها کوچک‌تر باشد، اما پرسپولیس تیمی نیست که به این سادگی از خواسته‌هایش کوتاه بیاید. همه ما بازیکنان باتجربه‌ای هستیم. من در پرسپولیس هیچ بازیکنی را نمی‌بینم که کارنامه و تجربه نداشته باشد. یا بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی بوده‌اند، یا در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌اند و یا توانایی‌های جذابی را در تیم‌های دیگر به نمایش گذاشته‌اند. این شرایط می‌تواند برای همه ما در جهت هدفی که داریم، تعیین‌کننده باشد. به همین خاطر است که می‌گویم در ادامه فصل بدون شک می‌خواهیم به دنبال قهرمانی برویم.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top