تاریخ انتشار: شنبه 1397/10/22 - 10:40
کد خبر: 298019

اتحادیه‌های کارگری آمریکا از دولت ترامپ شکایت کردند

تعدادی از اتحادیه‌های کارگری آمریکا روز گذشته (جمعه) از دولت فدرال به دلیل نپرداختن دستمزد کارگران در دوره تعطیلی دولت شکایت کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، این اتحادیه‌ها در این شکایت نامه اعلام کردند که دولت فدرال آمریکا، کارگران را در دوران تعطیلی مجبور به کار کرده و در عین حال با نپرداختن دستمزد آنها قوانین کار را زیرپا گذاشته است.

این شکایت نامه‌ی ۱۹ صفحه‌ای بوسیله فدراسیون ملی کارمندان فدرال، انجمن ملی کارکنان دولت SEIU، سازمان ملی کارکنان خدمات هواشناسی، شرکت اسنایدر و آسوشیشن کارکنان فدرال و انجمن ملی کنترل ترافیک هوایی در دادگاه واشنگتن دی سی علیه دولت آمریکا تنظیم شد.

اتحادیه‌های کارگری آمریکا دولت فدرال را به نقض قانون استاندارد‌های عادلانه کار و نپرداختن حداقل دستمزد کارگران در دوران تعطیلی دولت متهم کرده اند. آن‌ها در این شکایت نامه از دادگاه درخواست کردند که دستور پرداخت حقوق کارگران را صادر کند.

رئیس فدراسیون ملی کارمندان فدرال در بیانیه‌ای اعلام کرد بر اساس قانون آمریکا، حقوق همه‌ی کارکنانی که کار کرده اند باید پرداخت شود و یا حداقل دستمزد آن‌ها در طول یک هفته کاری باید به آن‌ها داده شود.

پیش از این هم اتحادیه «ان تی‌ای یو» که ۱۵۰ عضو دارد با ارائه دادخواستی به دادگاه به دلیل پرداخت نشدن حقوق کارکنانش از ترامپ شکایت کرده بود.

دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از تاریخ ۲۲ دسامبر سال گذشته میلادی تاکنون در پی بی نتیجه ماندن گفتگو‌ها میان مقامات کاخ سفید و کنگره درباره تأمین بودجه مورد نیاز برای ساخت دیوار مرزی مکزیک تعطیل شده است. تعطیلی دولت آمریکا امروز وارد بیست و دومین روز خود شد که این طولانی‌ترین تعطیلی در طول تاریخ این کشور محسوب می‌شود. پیش از این طولانی‌ترین تعطیلی مربوط به دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون بود که ۲۱ روز به طول انجامید.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این حتی تهدید کرد که در صورتی که دموکرات‌ها با پرداخت بودجه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری برای ساخت دیوار مکزیک موافقت نکنند، تعطیلی دولت ممکن است سال‌ها طول بکشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top