تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/10/24 - 07:11
کد خبر: 298256

واکنش معاون اول رئیس‌جمهور به همایش ضدایرانی در کشور اروپایی

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز آمریکایی‌ها از روی ناتوانی در یک کشور اروپایی همایشی با عنوان خاورمیانه و با تمرکز بر ایران راه انداخته‌اند تا شاید بتوانند ملت ایران را در برابر خواسته‌های خود تسلیم کنند. ‌

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در مراسم ‌بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و زیربنایی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه شهرستان کاشان در منطقه کویری قرار دارد و موضوع آب مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان این منطقه است که باید دنبال شود، اظهار داشت: یکی از افتخارات زندگی من این است که در زمان استانداری اصفهان دو اقدام مهم برای مردم کاشان به‌انجام رساندم که یکی از آنها انتقال آب از سد زاینده‌رود به کاشان و دیگری تأمین اعتبار برای ایجاد بزرگراه از کاشان به‌سمت اصفهان بوده است.

معاون اول رئیس جمهور احداث پروژه تصفیه و بازچرخانی آب را از اصلی‌ترین اقداماتی دانست که باید برای بهره‌وری آب در مناطق کویری به‌انجام برسد، افزود: خوشبختانه بخش خصوصی با علاقه آمادگی سرمایه‌گذاری در این گونه پروژه‌ها به‌ویژه در شهرستان‌های کویری ایران را دارد لذا هیچ آبی برای صنعت کشور مطمئن‌تر از آب بازچرخانی پساب شهری نیست و می‌تواند کمک بسیار خوبی به صنعت باشد.

جهانگیری همچنین دانشگاه کاشان را در زمره دانشگاه‌های رده‌بالای جهان دانست و اظهار امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیت دانشگاه و استعدادهای انسانی کاشان بتوان گام‌های بهتری در راستای توسعه بیش از پیش این منطقه برداشت.

معاون اول رئیس جمهور‌ با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی که در زندگی مردم تأثیر مثبتی دارد موجب افتخار و خوشحالی مسئولان است، اظهار داشت: به‌فضل الهی مسیر توسعه کشور با سرعت خوبی پیش می‌رود و روند اقداماتی که در توسعه کشور شکل گرفته و در حال اجرا است مثبت و امیدوار کننده است.

وی با یادآوری سفرهای خود به استان‌های مختلف کشور از جمله هرمزگان و سیستان و بلوچستان و بررسی مسائل و مشکلات این مناطق افزود: خوشبختانه در سطح کشور اقدامات اجرایی خوبی در حال انجام است که البته انجام این طرح‌ها و پروژه‌ها به‌معنای آن نیست که در کشور مشکلی وجود ندارد؛ دولت به‌خوبی شرایط را می‌داند و بر مشکلات کشور واقف است و معتقدیم که این شرایط دشوار می‌تواند با لطف خداوند و همت مدیران و مسئولان و تدبیر امور به سرانجام خوبی برسد.

جهانگیری با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها در کشور تصریح کرد: مطمئناً یکی از اصلی‌ترین اهداف و برنامه‌های آمریکا در شرایط فعلی این است که مردم را نسبت به آینده کشور و نظام مأیوس کنند.

وی اظهار داشت: وقتی مردم یک کشور به‌ویژه نسل جوان نسبت به آینده خود مأیوس باشند ممکن است دست به اقدامات و حرکاتی بزنند که نتیجه آن ناخوشایند است.

معاون اول رئیس جمهور با ابراز اینکه گاهی برخی از افراد در زمینی بازی می‌کنند که خواست دشمن است و به‌دنبال بزرگ کردن نقاط منفی و مشکلات در شرایط سختی و فشار دشمنان هستند، ادامه داد: البته اگر بیان این نقاط منفی درباره مشکلات حقیقی کشور باشد باز جای امیدواری است که مشکلات واقعی کشور در حال بیان شدن است اما زمانی درد‌آور است که می‌بینیم مجموعه‌ای از مطالب دروغ و خلاف واقع از سوی افراد و مسئولان در مجموعه‌ای از نظام بیان می‌شود و رسانه‌ها از جمله رسانه ملی هم آن مطلب را منتشر می‌کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top