تاریخ انتشار: شنبه 1397/10/29 - 00:58
کد خبر: 298808

بررسی تخلفات اخیر هلال احمر در شورایعالی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورایعالی هلال احمر بیش از ۱۳ ساعت در ۲ جلسه‌ جداگانه، تخلفات جمعیت هلال احمر را بررسی کرده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی نوبخت حقیقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: روز چهارشنبه (۲۶ دی) آخرین جلسه شورایعالی هلال احمر با موضوع رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر برگزار شد ولی به دلیل نوع تخلفات و رعایت مسائل طبقه بندی قرار شد که سید سلمان سامانی سخنگوی شورایعالی هلال احمر و سخنگوی وزارت کشور بخشی از موضوعات را در قالب اطلاعیه‌ای، رسانه‌ای کند.

وی افزود: اعضای حاضر در جلسه شورایعالی هلال احمر در جلسه اخیر، توضیحات لازم را از مسئولین به همراه گزارش جدید دریافت کردند البته برخی از مباحث دیگر هم در اطلاعیه اخیر که منتشر شده وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر و اعضای این شورا حساسیت‌های لازم را در خصوص جمعیت هلال احمر داشته و به دنبال منزه بودن کلیه اقدامات این جمعیت بوده و هستیم چرا که جمعیت هلال احمر مورد اعتماد مردم بوده و وظیفه شورایعالی هلال احمر حفظ این دستاورد مقدس است و به همین دلیل جلسات متعددی برگزار و تخلفات از جوانب مختلف بررسی شده است.

نوبخت حقیقی اظهار داشت: پس از بررسی تخلفات از ابعاد مختلف قرار شد متخلفین بلافاصله با برگزاری کمیسیون‌های ویژه و هیأت‌های بررسی تخلفات، برخوردهای لازم با آنها صورت گیرد ضمن اینکه تمامی اسناد و مدارک تخلفات آنها به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

نماینده رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر گفت: با برگزاری جلسه اخیر شورای عالی هلال احمر مأموریت اخیر یعنی بررسی تخلفات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر پایان یافته است و احتمالاً در آینده نزدیک برخی موارد و جزئیات تخلفات بیان خواهد شود.

وی افزود: بررسی بررسی تخلفات و موضوعات اخیر به وجود آمده در جمعیت هلال احمر ۲ جلسه تخصصی و ویژه به مدت ۱۳ ساعت برگزار شده و حتی چندین سال قبل از آن هم موضوعات مرتبط ابتدایی و ورودیه به مباحث برپا شده که نشان دهنده حساسیت شورایعالی هلال احمر در این خصوص است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top