تاریخ انتشار: شنبه 1397/11/13 - 07:05
کد خبر: 300647

کاهش چشمگیر فروش شیرینی در تهران

رئیس اتحادیه قنادان تهران با بیان اینکه همزمان با افزایش قیمت کارتن و مقوا، قیمت شیرینی با احتساب وزن کارتن محاسبه می‌شود گفت: بر اساس آمار فعلی ما، به واسطه کاهش توان خرید مردم میزان فروش قنادان در تهران بیش از ۴۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از تسنیم، علی بهره‌مند با اعلام خبر تغییر رویه در عرضه شیرینی به مشتریان و احتساب وزن جعبه و کارتن شیرینی بر قیمت‌های مصوب قنادی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها، اظهار کرد: پیش از اتفاقات اخیر و افزایش بالای قیمت مقوا و کارتن، همکاران ما موظف بودند هنگام عرضه شیرینی، وزن جعبه را کسر کنند تا خالص فروشی رعایت شود ولی با گران شدن قیمت کاغذ و کارتن، امروز در شرایطی قرار داریم که قیمت جعبه شیرینی، از خودِ شیرینی گران‌تر است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، از چند ماه گذشته که قیمت جعبه به تناسب نرخ کاغذ با افزایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصدی همراه شد، تصمیم به احتساب وزن جعبه با نرخ شیرینی گرفتیم.

رئیس اتحادیه قنادان تهران با بیان اینکه تا پایان سال به هیچ وجه افزایش قیمت در توزیع شیرینی نخواهیم داشت، گفت: متاسفانه همکاران ما با افزایش قیمت مواد اولیه و حتی برخی کمبودها در این بخش مواجه هستند به طوریکه هر کیسه آردی که تا پیش از این در بازار آزاد با قیمت حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان خریداری می‌شد، امروز با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود و همکاران ما در تامین روغن مایع هم که قیمت آن از ۶۰ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان رسیده، با مشکل مواجهند.

بهره‌مند خاطرنشان کرد: علی‌رغم افزایش قیمت مواد اولیه و مشکلات همکارانمان در تهیه این اقلام، امکان افزایش قیمت شیرینی به دلیل عدم توان خرید مردم وجود ندارد و در همین مدت نیز شاهد بسته شدن تعداد قابل توجهی از قنادی‌ها به دلیل مشکلات موجود هستیم.

رئیس اتحادیه قنادان تهران تاکید کرد: بر اساس آمار فعلی ما، به واسطه کاهش توان خرید مردم میزان فروش قنادان در تهران بیش از ۴۰ درصد کاهش داشته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top