تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/11/30 - 13:10
کد خبر: 302697

قبل از خرید بسترن B50F نکات مثبت و منفی آن را بدانید

حال عضو جدید خانواده بسترن با موتوری قوی تر و ظاهری فریبنده تر وارد ایران شده تا کمبود فروش بسترنB50 را جبران کند. با توجه به میزان بالای خرید و فروش بسترنB50F در ایران، گروه بهمن خودرو تصمیم به مونتاژ این خودرو در ایران گرفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسترن B50F خودرویی است که توسط کمپانی فاو بسترن چین تولید شده است. خودروهای کمپانی بسترن در ایران فروش خوبی دارند و نسبت به خودروهای داخلی امکانات بیشتری نیز ارائه می‌دهند. از این رو اکثر خریداران اگر قصد خرید یک سدان خانوادگی را داشته باشند، بسترن B50F را در گزینههای اولیه خود برای خرید قرار می‌دهند. این مدل در واقع نسل جدید بسترن B50 است که با وجود ایرادات زیاد و هم چنین موتور کم قدرتی که داشت در مدت زمان بسیار کمی ‌از دور رقابت با سدانهای دیگر چینی موجود در بازار ایران خارج شد.

حال عضو جدید خانواده بسترن با موتوری قویتر و ظاهری فریبندهتر وارد ایران شده تا کمبود فروش بسترنB50 را جبران کند. با توجه به میزان بالای خرید و فروش بسترنB50F در ایران، گروه بهمن خودرو تصمیم به مونتاژ این خودرو در ایران گرفت. پس از مدتی مدل مونتاژی این خودرو با نام بسترنB50 آسا وارد بازار خودروی کشور شد. اما متاسفانه خودروهای مونتاژی همیشه از نظر آپشنهای داخلی و کیفیت رنگ بدنه کمی ‌از نسخه اصلی پایینتر هستند. به همین دلیل ممکن است خرید و فروش بسترنB50 آسا از مدلهای وارداتی آن کمتر باشد.

قبل از خرید بسترن B50F نکات مثبت و منفی آن را بدانید

اگر قصد خرید یک سدان با امکانات و با قیمت مناسب را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا مزایا و معایب این خودروی چینی را بررسی کنیم.

مزایای بسترنB50F:

  1. طراحی بدنه و ظاهر بسترنB50F که از پلتفرم سابق مزدا 6 الگوبرداری شده است، نسبت به سدانهای چینی دیگر موجود در بازار در نگاه اول رضایت مشتریان را تا حد قابل قبولی جلب می‌کند. علاوه بر این چراغهای استفاده شده در طراحی جلو و عقب از تکنولوژیهای جدید بهره می‌برند که می‌تواند تا حد زیادی خرید بسترنB50F را به یک خرید لذت بخش تبدیل کند.
  2. بسترن بیf50 توانسته در تستهای ایمنی نتایج خوبی را به دست آورد. در ضربههای جانبی تحمل دربها بسیار بالاست و این نشاندهنده کیفیت بالای ساخت بدنه این خودرو است. فیلمهای تست تصادف بسترنb50f نیز موجود است و شما به راحتی می‌توانید با دیدن آنها از ایمنی کافی این خودرو اطمینان حاصل کنید.
  3. این خودرو نسبت به مدل قبلی خود یعنی بسترنb50 از عملکرد فنی بهتری برخوردار است، موتور 1.8 لیتری آن با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک 142 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و بیشینه سرعت آن نیز 180 کیلومتر است. این اعداد و ارقام برای سدانی مانند بسترن به نظر قابل قبول می‌آید. هرچند سیستم انتقال نیروی آن زیاد مدرن نیست.
  4. آپشنهای داخل کابین بسترن نسبت به سایر رقبای چینی موجود در بازار بیشتر و بهتر است. سیستمهای کمک راننده و اطلاعات سرگرمی ‌این خودرو توانسته خریدارن خود را از خرید بسترنb50f راضی نگه دارد.
  5. فضای داخل کابین و صندوق عقب برای مسافرتهای خانوادگی بسیار مناسب است و می‌تواند تا 5 سرنشین را به راحتی پشتیبانی کند.

معایب بسترنb50f

  1. اولین و شایعترین موضوعی که در استفاده از بسترنb50f با آن مواجه می‌شویم، مشکل سیستم خنککننده و یا کولر این خودروها است. بسترنb50f در این مورد بسیار ضعیف عمل کرده و در فصول گرمی ‌مانند تابستان نمی‌تواند از عهده سرد کردن داخل کابین خودرو بر بیاید.
  2. با توجه به این که سیستم انتقال قدرت در بسترنb50f سیستم مدرنی نیست، در سریع عوض کردن دنده ها راننده را دچار مشکل می‌کند. این مورد توسط بسیار از رانندگان گزارش شده است. با این عملکرد ضعیف در سرعت بالا این خودرو راننده های بسیاری را از خرید بسترنb50f منصرف کرده است.
  3. مشکل دیگری که تعداد بسیاری از دارندگان بسترنb50f با آن مواجه شدهاند، کیفیت بد رنگ بدنه است. بدنه این خودرو به سادگی در معرض خط خوردگی و خش قرار می‌گیرد و در تصادفات نیز به راحتی رنگ بدنه خود را از دست می‌دهند.
  4. یکی از بدترین مشکلاتی که تاثیر بسیاری بر خرید و فروش بسترنb50f گذاشته است، کیفیت پایین خدمات پس از فروش گروه بهمن خودرو است. در بسیاری از موارد واردکنندگان خودروهای چینی در کشور ما پس از فروش خودروها، از پاسخگوییها و خدمات پس از فروش این خودروها سر باز می‌زنند و در عین حال که هزینههای زیادی را از صاحبان خودرو دریافت می‌کنند، در اکثر موارد موفق به حل مشکل آنها نمی‌شوند.
  5. آخرین نکته که شاید جزو معایب بازار ایران باشد تا خود این ماشین، قیمت بسیار بالای آن است. قیمت بسترنb50f صفر در بازار فعلی ایران حدود160 تا 180 میلیون قیمت دارد که به نظر نمی‌آید ارزش این خودرو این مبلغ باشد. اما با وجود تورمهای شدید و حضور دلالان در بازار خرید و فروش خودرو، قیمت بسترنb50f تا این لحظه به این میزان رسیده است.

منبع : ویرلن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top