تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/12/05 - 09:38
کد خبر: 303244

جالب‌ترین شهرهای ایران از نظر گردشگران خارجی

قشم بزرگترین ژئوپارک ایران است. برترین های زیست بوم ایران در منطقه قشم هستند غار خَربس، دره ستارگان، جزایر ناز، هنگام و هرمز که بی نظیرترین مقصد برای علاقه مندان به طبیعت گردی محسوب می شوند. اگر دوست دارید تور قشم را خریداری کنید بهترین زمان سفر به این جزیره زیبای ایران از ماه بهمن تا اردیبهشت است.

خبرنامه دانشجویان ایران: ایران کشوری ناشناخته و در عیح حال نام آشنا برای گردشگران خارجی است. جالب است بدانید بیشتر گردشگران خارجی که به ایران سفر می کنند جزو با تجربه ترین و حرفه ای ترین گردشگران دنیا هستند. طبق آمارها تور مشهد، اصفهان و تهران رکورد دار جذب گردشگران خارجی هستند؛ اما این گردشگران از کدام شهرهای ایران بازدید می کنند؟ برای پاسخ به این سوال با مجله گردشگری و بانک اطلاعات تور مسافرتی فاینداتور همراه باشید.

1- کیش | Kish
نهایت تفریح و سرگرمی را با خرید تور کیش تجربه کنید. سفر به کیش کمی متفاوت از سفرهای دیگر شما خواهد بود. اگرچه به گفته گردشگرانی که مسافر کیش هستند با توجه به پتانسیل های بالای گردشگری کیش هنوز آن طور که باید به این جزیره رسیدگی نشده است اما ساحل زلال خلیج فارس، امکانات تفریحی مناسب و مراکز خرید عالی در کنار جاذبه های تاریخی کیش مثال زدنی است. خوشبختانه در تمام  طول سال تور کیش برگزار می شود بنابراین بسته به اینکه می خواهید از آب و هوای خوب لذت ببرید و یا سفر ارزان به کیش داشته باشید، می توانید روز سفر خود را تعیین کنید.

2-  قشم | Qeshm Island
قشم بزرگترین ژئوپارک ایران است. برترین های زیست بوم ایران در منطقه قشم هستند غار خَربس، دره ستارگان، جزایر ناز، هنگام و هرمز که بی نظیرترین مقصد برای علاقه مندان به طبیعت گردی محسوب می شوند. اگر دوست دارید تور قشم را خریداری کنید بهترین زمان سفر به این جزیره زیبای ایران از ماه بهمن تا اردیبهشت است.

3- تهران  |  Tehran
شهر تهران نه تنها برای گردشگران خارجی بلکه برای خود ایرانی ها جذابیت خاصی دارد. شهر تهران گلچین تمام ایران است. از مدرن ترین امکانات تفریحی و توریستی، جاذبه های گردشگری متنوع و بهترین بازارهای خرید در تهران وجود دارد. هر سال با شروع فصلهای بهار و تابستان برنامه های خاصی در قالب تور تهرانگردی برگزار می شوند که محبوب ترین آنها تور تهران قدیم یا همان منطقه 12 است.
پیشنهاد می کنیم حتما از تورهای تهرانگردی استفاده کنید!

4-     کاشان | Kashan
تا سال ها قبل کمتر کسی فکر می‌کرد که کاشان جزو ده شهر برتر توریستی ایران از نظر گردشگران خارجی قرار بگیرد اما شهر کاشان به واسطه تاریخ غنی و جاذبه های توریستی جالبش شهرت زیادی برای علاقه مندان به گردشگری تاریخی- فرهنگی دارد. هر سال در فصل بهار با برگزاری جشنواره گلاب گیری کاشان و یا برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان اردهال شاهد اوج حضور گردشگران در کاشان هستیم.

5-     یزد | Yazd
شهر یزد از زیباترین و غنی ترین شهرهای تاریخی ایران است که همواره مهد تمدن و تولید علم بود ه و هست. همه ما شهر یزد را به شهر سه قاف (قناعت، قنات و قنوت) می شناسیم. این شهر در دل کویر مرکزی ایران قرار دارد اما مردم این دیار عالی ترین سبک زندگی در نواحی خشک را استفاده می کنند. این شهر جاذبه های تاریخی بسیاری دارند که معروف ترین آنها باغ دولت آباد یزد، مسجد جامع یزد، زندان اسکندر و مجموعه زیبای امیر چخماق هستند.

6- مشهد | Mashhad
تا چند سال قبل صرفا در مناسبت های خاص و تعطیلات نوروز گردشگران تور مشهد هوایی و یا زمینی را خریداری می کردند. در چند سال اخیر با معرفی مشهد به عنوان مهمترین قطب گردشگری مذهبی و خانوادگی، در هر ماه از سال تور مشهد طرفداران خاص خود را دارد.

7-     شیراز | Shiraz
شیراز شهر عشق، ادب و مهد باغ ایرانی شناخته می شود. این شهر مهد دو شاعر معروف فارسی سعدی و حافظ است که شاعری به بزرگی این دو شاعر به خود ندیده است. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی هرسال در فصل بهار و تابستان راهی شیراز می شوند تا از زیبایی های این شهر و خوردنی های خوشمزه آن از جمله فالوده شیرازی لذت ببرند. ما هم به شما پیشنهاد می کنیم تورهای داخلی شیراز را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز به این شهر میهمان نواز داشته باشید.

8-     اصفهان | Esfahan
نام دیگر استان اصفهان "نصف جهان" است. از دید گردشگران خارجی که تور اصفهان  را انتخاب می کنند این شهر با غنای تاریخی و فرهنگی خود به عنوان جواهر ایران شناخته می شود. اولین مکان دیدنی که در سفر به اصفهان از آن دیدن می کنید میدان امام یا میدان نقش جهان است که اوج هنر و معماری اسلامی- ایرانی را در خود نگه می دارد. این میدان در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

در این مطلب به معرفی 8 شهر جالب ایران برای گردشگران خارجی پرداختیم. همان طور که می دانید تعطیلات نوروز و تابستان نزدیک است پس از همین حالا برای دیدن زیبایی های کشور عزیزمان ایران برنامه ریزی کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top