تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/01/08 - 15:43
کد خبر: 306816

فتاحی:

محلی برای اسکان تماشاگران دربی نیست

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را پیرامون برگزاری دربی در هوای بارانی و نحوه بلیت فروشی در این مسابقه ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سعید فتاحی بعد از شرکت در نشست شورای تامین استان برای برگزاری دربی روز شنبه اظهار داشت: در ابتدا از اعضای کمیسیون ورزش برای برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم. ما امروز یک نشست هماهنگی برگزار کردیم و مقرر شد باشگاه پرسپولیس که میزبان مسابقه روز شنبه است، فقط بلیت فروشی را به صورت الکترونیکی انجام دهد.

وی افزود: قرار است به هیچ عنوان در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی انجام نشود و خوشبختانه تدابیر لازم برای رفت و آمد تماشاگران صورت گرفته و فقط امیدواریم به شکلی هماهنگ شود که مشکلی برای تردد تماشاگران به ورزشگاه وجود نداشته باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به اینکه پیش از این مشکلاتی برای اسکان تماشاگران شب قبل از بازی‌های بزرگ به وجود آمده بود، گفت: ما شب قبل از بازی اسکانی برای تماشاگران نداریم و خواهش من از تماشاگران این است که یکی دو ساعت قبل از مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند و زودتر به استادیوم نروند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشگاه آزادی ۷۸ هزار نفر ظرفیت دارد، گفت: در این بازی تصمیم گرفته شده که تنها ۵۲ هزار بلیت فروخته شود و این تصمیمی است که از پیش از این اتخاذ شده است.

فتاحی ضمن تسلیت به خانواده حادثه دیدگان سیل در شیراز و گلستان گفت: با هماهنگی‌هایی که بین دو باشگاه و هلال احمر به وجود آمده است برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که کمک‌هایی برای مردم سیل زده از طرف تماشاگران جمع کنیم. قرار است بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال هم شب قبل در اردوی تیم‌شان این کار را انجام دهند.

وی در ادامه صحبت‌های خود خطاب به تماشاگران گفت: با توجه به اینکه احتمال بارندگی در ورزشگاه وجود دارد از تماشاگران می‌خواهم حتماً وسایل ایمنی و چتر همراه خود داشته باشند و باز هم از آنها خواهش می‌کنم که فقط یکی دو ساعت مانده به آغاز بازی در استادیوم حاضر شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top