تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/01/13 - 11:55
کد خبر: 307132

آمار خیره کننده تعداد زائرین نوروزی مشهد

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۱۲ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۱۰ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۲ فروردین سال جدید به استان خبر داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان از ورود ۱۲ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۱۰ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۲ فروردین سال جدید به استان خبر داد و گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 4.6  درصد کاهش دارد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: 935 هزار و  979 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به  استان  وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 7.8 درصد کاهش داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: 355  هزار و 57  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد 2.3 درصدی همراه بوده است.

وی آمار زائران و مسافرانی را که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده‌اند،  نیز 180 هزار و 714  نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 19.4 درصد کاهش داشته است.

فروزان گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفند ماه گذشته تا 12 فروردین سال جدید به استان وارد شده‌اند 10 میلیون و  673 هزار و 60 نفر هستند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش 4.2 درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ 25 اسفند ماه گذشته تا  12 فروردین سال جاری هفت  میلیون و  396 هزار و  286  نفر به این کلانشهر  وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، 1.1 درصد کاهش دارد.

وی افزود: 694 هزار و  147 نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 8.6  درصد کاهش داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: 355 هزار و  57  نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد 2.3 درصدی همراه بوده است.

وی آمار زائران و مسافرانی را که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده‌اند، نیز 180  هزار و 314  نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 19.3 درصد کاهش دارد.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای 25 اسفند ماه سال گذشته تا 12 فروردین سال جدید به مشهد وارد شده‌اند هم 6 میلیون و 166  هزار و  768  نفر هستند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش 4.2 درصدی مواجه بوده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top