تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/02/09 - 21:39
کد خبر: 310271

هشدار وزیرکشور به رسانه‌ها: به قوه قضاییه معرفی می‌شوید

وزیر کشور گفت:‌ برخی از رسانه‌ها تحلیل‌های نادرستی را در حوزه اقتصاد دارند و شائبه‌هایی را برای مردم فراهم می‌کنند که دو بار از سوی ستاد تذکر می‌گیرند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی اطلاع‌رسانی اقتصادی اظهار کرد: دوشنبه‌های هر هفته چنین جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم تا همه اخبار و اطلاعات در حوزه اقتصادی که موجب نگرانی و ابهامات را فراهم کرده است مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین در این جلسه مطالبات، وضعیت بازار، تولید و واحدهای تولید مطرح می‌شود که ضمن پاسخگویی به شبهات راه‌حل‌هایی برای آن می‌یابیم.

وی افزود: مصوبات جلسه قبل امروز مورد بررسی قرار گرفت که در رابطه با موضوعاتی همچون اجاره‌بها، خودرو، ارز، طلا و موضوعاتی که در حوزه‌های تولید نگرانی‌هایی را برای مردم فراهم کرده بود. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، وزارت دارایی و دیگر دستگاه‌ها تصمیماتی اتخاذ شد که برخی از این تصمیمات در دولت، برخی در تنظیم بازار و برخی در تعزیرات پیگیری می‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: در جلسه هفتگی یکپارچگی و وحدت در حوزه اطلاع‌رسانی اقتصادی صورت می‌گیرد و قوه قضاییه فعال‌تر از گذشته همکاری‌های لازم را دارد.

وی تصریح کرد: بعضاً برخی از رسانه‌ها تحلیل‌های نادرستی را در حوزه اقتصاد دارند و شائبه‌هایی را برای مردم فراهم می‌کنند که دو بار از سوی ستاد تذکر می‌گیرند و سپس اگر تذکرات را رعایت نکردند قوه قضاییه آنها را دعوت می‌کنند تا سیاست‌های را رعایت کنند.

رحمانی فضلی اظهار کرد: با وجود فشارهای آمریکا و دشمنان باید تلاش کنیم اقدامات و مناسبات در روابط و ارائه کالاها در بازار منطقی صورت گیرد و بازار به گونه‌ای حرکت کند که آرامش نسبی را به وجود بیاورد. همچنین مشکلات باید در این زمینه رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: ما نظرات مردم را رصد می‌کنیم و آنها را به مسئولان انتقال می‌دهیم. آرامش بازار، پاسخ به مطالبات مردم و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی از اهداف این جلسه به شمار می‌رود.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: باید روند به گونه‌ای باشد که در عرصه رسانه‌ای معقول‌تر عمل شود و کارشناسی‌تر باشد و فضای مجازی روال مناسبی را پیش گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top