تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/02/19 - 12:21
کد خبر: 311465

مهدی طرفی

امیردولاب جیمی جامپ می‌شود

امیردولاب جیمی جامپ می‌شود

اینکه ایران دو ورزشگاه مجهز در عراق ساخته که الان سربازان وطن در این ورزشگاه ایران ساخت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و آهنگی از سالار عقیلی همزمان با کتک خوردن فوتبالیست ایرانی کلیپ میشود که وا اسلاما آبادان ما ورزشگاه عصر حجری دارد و ایران ورزشگاه مجهز در عراق می سازد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مهدی طرفی*// مشکل درگیری در ورزشگاه ها مشکلی ریشه ای و صرفا مربوط به امسال و سال های اخیر نیست، مسئله ای جامعه شناسی که جا دارد اساتید و صاحب نظران در این باب سخن گفته و برای حل این مشکل راه حل پیشنهاد دهند که مطمئنا ارائه پیشنهاد از طرف ایشان مهمتر از بالا بردن تعداد مقالات isi که مقاله بخاطر مقاله بوده و کمکی به پیشرفت کشور نمی کند این مسئله مجال مفصل می طلبد و الان جای بحث نیست.

در گیری ها یک روز در تهران، روز دیگر تبریز بعد از آن رشت و قبل و بعد از آن اهواز و خوزستان در بر میگیرد که علاوه بر خسارات جانی باعث ایجاد رعب در بین جوانان و خسارات مالی بسیار میشود.

درگیری ها بین هواداران تیم های فوتبال بوده و الفاظ رکیک رد و بدل شده فقط در زمین فوتبال حواله میشود و این به معنای مشکل اساسی و ریشه ای بین مثلا مردم تهران و اصفهان نیست بلکه طرفداران تیم های فوتبال بعلت تمایلشان به رنگی خاص برهم خشم میگیرند.

در تبریز بین هوادان قرمز و آبی دعوا میشود آیا به معنای اختلاف بین مردم تهران و تبریز است یا بین طرفداران پرسپولیس و سپاهان درگیری خونین ایجاد میشود آیا مردم تهران چشم دیدن اصفهانی ها را ندارند، از این قسم قیاس ها متاسفانه در این ایام بسیار در فضای مجازی دست به دست میشود، که مثلا چون بازیکنان سوریه در رختکن سرود پیروزی سر داده اند ،کلا ملت سوریه نا سپاس اند و با ما دشمنند، چون در شعار معروف سوری گفته چند تکه می کنیم.

یا چون جیمی جامپ عراقی کاپیتان قاسم را زد پس کل عراقی ها با ایرانی ها مشکل دارند کار به برنامه ریزی شده بودن یا نبودنش یا شیطنت بازیکن ۶۹ ذوب ندارم که سکوها تحریک شد اختلاف بین سکو ها،بخشی از فوتبال هست و احساسات فوتبالی و عدم رفتار حرفه ای منِ هوادار دلیلی بر این نیست که دو ملت باهم مشکل اساسی دارند خاصیت رقابت در این سطح این است حالا اگر فرهنگ هواداری پایین باشد به درگیری نیز ختم میشود.

متاسفانه دیدم بعضی پیج ها به عمد یا غیر عمد به قیاس های عجیب و غریب پرداخته اند، قیاسی که یاد و خاطره امیردولاب و سرهنگ علیفر را برایم زنده کرد. اینکه ایران دو ورزشگاه مجهز در عراق ساخته که الان سربازان وطن در این ورزشگاه ایران ساخت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و آهنگی از سالار عقیلی همزمان با کتک خوردن فوتبالیست ایرانی کلیپ میشود که وا اسلاما آبادان ما ورزشگاه عصر حجری دارد و ایران ورزشگاه مجهز در عراق می سازد.

اولا متاسفانه این ورزشگاه ها توسط ایران ساخته نشده با یک سرچ معمولی مشخص است ،که اگر می ساخت باعث افتخار بود که ورزشگاه فولاد را در ده سال ورزشگاه غدیر در دهه هفتاد کلنگش می خورد و در دهه نود نیمه کاره افتتاح میشود و ورزشگاه نقش جهان که اثری ماندگار است و... متاسفانه این وصله ها به کشورمان نمی چسبد که اگر می چسبید قبل از شروع مسابقه ابتدا هواشناسی را چک نمی کردیم عراق از شرکت های خارجی غیر ایرانی برای ساخت ورزشگاه های مجهز کمک گرفته است.

* مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top