تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/03/13 - 11:20
کد خبر: 314492

آتش زدن پرچم اسرائیل روبروی دفتر نخست وزیر انگلیس

پرچم رژیم اشغالگر قدس روز یکشنبه در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس روبری دفتر نخست‌ وزیری انگلیس به آتش کشیده شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، این اقدام نمادین توسط خاخام‌های یهودی معترض به موجودیت رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا به گفته آنان موضع آشکار خود را در اعتراض به جنایت های این رژیم به نمایش بگذارند.

در ادامه «الهنان بک» خاخام یهودی طی سخنانی اظهار داشت: برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حاضر شده است.

وی با تأکید بر اینکه اکثریت و نزدیک به ۹۵ درصد یهودیان ارتدکس دنیا مخالف صهیونیسم هستند، تصریح کرد که در تمام محله یهودی‌نشین لندن که ده‌ها سازمان و مؤسسه یهودی مشغول کار هستند، شما حتی یک پرچم اسرائیل هم پیدا نمی‌کنید.

این خاخام یهودی با اشاره به ۷۱ سال تاریخ پر از قتل و ظلم و غصب رژیم صهیونیستی گفت: از اینکه این بی‌عدالتی‌ها به نام یهودیان انجام می‌شود احساس شرم می‌کند.

وی همچنین با بیان این‌که دولت اسرائیل حق ندارد از طرف همه یهودیان حرف بزند، اظهار داشت که صهیونیست‌ها به خدا و تورات اعتقاد ندارند و در عوض یهودیان متدین در سختی و آسانی به خدا توکل کرده و تقدیر خدا برای آوارگی را قبول می‌کنند.

«بک» با مثال زدن از جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت که اکنون یهودیان در همه دنیا و به‌ویژه در کشورهای اسلامی در امنیت کامل زندگی می‌کنند و اتفاقاً خطرناک‌ترین مکان برای آن‌ها داخل سرزمین های اشغالی است.

وی با اشاره به دستگاه تبلیغاتی صهیونیسم در دنیا و نفوذ آن‌ها در بین رسانه‌ها گفت: "به شما قول می‌دهم که خبر این راهپیمایی بزرگ فردا در هیچ‌کدام از روزنامه‌ها منتشر نخواهد شد." او همچنین به تبلیغات اخیر در رسانه‌های انگلیس که مخالفت با صهیونیسم را معادل ضد سامی گیری معرفی می‌کنند، اشاره و تصریح کرد که از نظر او به‌عنوان یک عالم دین یهود، ضدیت با صهیونیسم به هیچ عنوان معادل ضدسامی گری نیست.

«بک» دوران طلایی یهود را دوران همزیستی با مسلمانان و در کشورهای اسلامی نامید و گفت: تنها راه نجات یهودیان و فلسطینیان فروپاشیدن صلح‌آمیز رژیم صهیونیستی است. وی ابراز امیدواری کرد که سال آینده به همراه مسلمانان، روز قدس را در بیت‌المقدس جشن بگیرند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، با حضور صدها تن از مسلمانان روزه‌دار، روحانیون، فعالان مدنی، گروه‌های مدافع حقوق بشر و ضد جنگ و نیز فعالان یهودی و مسیحی مخالف رژیم صهیونیستی از مقابل وزارت کشور انگلیس برگزار شد. تظاهرکنندگان پس از عبور از خیابان‌های مرکزی شهر لندن، از مقابل پارلمان و وزارت امور خارجه انگلیس عبور کرده و سپس روبروی دفتر نخست وزیری تجمع کردند.

"زنده‌باد فلسطین" و "مرگ بر اسرائیل" از جمله شعارهایی بود که شرکت‌کنندگان در مراسم امسال سر داده و علاوه بر پرچم فلسطین، پرچم ایران، عراق و ترکیه را هم به اهتزاز درآوردند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top