تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/04/04 - 17:06
کد خبر: 317100

لاوروف: با اتهام‌زنی بی‌اساس به ایران مخالفیم

وزیر خارجه روسیه اتهام‌زنی بی‌اساس به ایران درباره حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان را رد کرد و خواستار تحقیقات مستقل در خصوص این حادثه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت مسکو با قاطعیت مخالف متهم کردن بدون مدرک ایران به حمله به دو نفتکش است و باید تحقیقات فراگیر در این باره صورت گیرد.

لاوروف افزود: بحران بین ایران و کشور‌های خلیج فارس، با گفت‌وگو قابل حل است.

وی همچنین گفت: مسکو نگران  تحریم‌های جدید آمریکا  علیه ایران است و محدودیت‌های اعمال شده نشان می‌دهد اوضاع به سوی سناریوی خطرناکی پیش می‌رود.
امروز همچنین وزیر اقتصاد روسیه  با انتقاد از سیاست‌های تحریمی آمریکا، افزود تحریمهای آمریکا علیه ایران به همه آسیب می‌رساند و قیمت نفت در بازار‌های جهانی را افزایش خواهد داد.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه نیز ساعاتی پیش گفت این تحریم‌ها هر نوع پیام واشنگتن درباره آمادگی برای مذاکره را از بین می‌برد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top