تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/04/05 - 10:51
کد خبر: 317184

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در این مدت در منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گردوغبار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و احتمال وقوع گرد و خاک در برخی مناطق کشور به ویژه زابل خبر داد.

احد وظیفه  اعلام کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی ، در ساعات بعد از ظهر امروز (چهارشنبه پنجم تیرماه) برای ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط را در ساعات بعد از ظهر پس‌فردا (پنج‌شنبه ششم تیرماه) در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب جمعه تا روز یکشنبه (نهم تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در این مدت در منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گردوغبار خواهد شد. همچنین طی سه روز آینده برای جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران وزش باد همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وظیفه تاکید کرد: بعدازظهر امروز و طی روز آینده (پنج‌شنبه ششم تیرماه) با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق و جنوب غرب کشور، وقوع گرد و خاک در جنوب غرب دور از انتظار نیست.

وی افزود: طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که امشب هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب با وزش باد شدید همراه خواهد بود، اظهار کرد: فردا (پنج‌شنبه ششم تیرماه) آسمان تهران صاف، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران 35 و 25 درجه سانیتگراد خواهد بود. همچنین پس فردا (جمعه هفتم تیرماه) آسمان تهران صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت. دمای تهران در این روز در گرمترین نقطه به 37 درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین نقطه به 27 درجه سانتیگراد می‌رسد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top