تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/04/06 - 14:39
کد خبر: 317397

واکنش دانشگاه علم و صنعت به اعتراض اخیر دانشجویان

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: طراحی کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت کاملاً منطبق با طراحی کتابخانه‌های نوین است و در کتابخانه دانشگاه‌ها نیز بخش خواهران و برادران به وسیله پارتیشن‌بندی داخل کتابخانه از یکدیگر تفکیک هستند. ما نیز در دانشگاه علم و صنعت این اقدام را به منظور تأمین امنیت دانشجویان انجام داده‌ایم.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، درپی اعتراض اخیر دانشگاه علم و صنعت به پارتیشن‌بندی کتابخانه مرکزی این دانشگاه، معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر این‌که این پارتیشن‌بندی به منظور تأمین امنیت دانشجویان در فصل امتحانات قرار داده شده است، گفت: تقاضای دانشجویان برای ایجاد فضای فیزیکی به منظور همکاری دانشجویان دختر و پسر در پروژه‌های مشترک علمی بررسی خواهد شد.

دکتر تورج محمدی، با بیان این مطلب در تشریح دلایل تجمع و اعتراض دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به آنچه تفکیک جنسیتی در کتابخانه مرکزی این دانشگاه خواندند، گفت: اقدامی که در دانشگاه علم و صنعت رخ داده این است که همزمان با شروع فصل امتحانات تصمیم گرفتیم به منظور تأمین امنیت و راحتی دانشجویان یک پارتیشن شیشه‌ای در کتابخانه مرکزی این دانشگاه قرار بدهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ساخت و تجهیز کامل کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت هنوز به پایان نرسیده و هنوز تمامی پارتیشن‌های این کتابخانه نصب نشده است و پارتیشنی که ما به طور موقت در فصل امتحانات در این کتابخانه قرار دادیم نیز جزو طراحی داخلی کتابخانه بود که این اقدام موجب اعتراض بخشی از دانشجویان قرار گرفت.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: طراحی کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت کاملاً منطبق با طراحی کتابخانه‌های نوین است و در کتابخانه دانشگاه‌ها نیز بخش خواهران و برادران به وسیله پارتیشن‌بندی داخل کتابخانه از یکدیگر تفکیک هستند. ما نیز در دانشگاه علم و صنعت این اقدام را به منظور تأمین امنیت دانشجویان انجام داده‌ایم.

محمدی خاطر نشان کرد: اعتراض دانشجویان به این بود که قرار دادن پارتیشن در داخل کتابخانه باعث می‌شود دانشجویانی که با یکدیگر پروژه‌های مشترک دارند نتوانند در کنار هم همکاری‌های خود را ادامه دهند. برای حل این مشکل و توجه به تقاضای دانشجویان ما جلسه‌ای با مسئولان دانشگاه برگزار خواهیم کرد تا در آن جلسه همفکری لازم به منظور ایجاد فضای فیزیکی برای دانشجویان دختر و پسری که پروژه‌های مشترک دارند قرار داده شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top