تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/04/10 - 20:20
کد خبر: 317929

۱۵ گواهینامه برتر برای دریافت بیشترین دستمزد

موسسه Global Knowledge به تازگی فهرستی از 15 گواهینامه فناوری اطلاعات که بیشترین میزان دستمزد را دریافت کردهاند را بر اساس نتایج تحقیقات IT Skills & Salary Report خود منتشر کرده است. این موسسه گزارش کامل این تحقیق را اواخر سال 2019 منتشر خواهد کرد. این تحقیق بیشتر روی امنیت کامپیوتری، محاسبات ابری، فناوری اطلاعات سازمانی و شبکه سازی متمرکز بوده است و مشخص می‌کند که اگر شما هم به دنبال پیشرفت شغلی و کسب درآمد بیشتر هستید باید به سراغ کدام مهارتهای حرفه‌ای بروید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فهرست 15 گزینه‌ای Global Knowledge برای معرفی بیشترین دستمزد دریافتی بیشتر روی امنیت کامپیوتری، محاسبات ابری، فناوری اطلاعات سازمانی و شبکه سازی متمرکز بوده است و مشخص می‌کند که اگر شما هم به دنبال پیشرفت شغلی و کسب درآمد بیشتر هستید باید به سراغ کدام مهارت‌های حرفه‌ای بروید. این مطالعه در سطح جهانی صورت گرفته و منعکس کننده تقاضای بازار برای برترین گواهینامه‌های کسب مهارت حرفه‌ای فناوری اطلاعات و میزان حقوق و دستمزد آن در ایالات متحده است.

نتایج شاخص به دست آمده از این 15 گواهینامه فناوری اطلاعات برتر در سال 2019 شامل موارد زیر است:

  •     میانگین حقوق سالانه این 15 گواهینامه برای سال 2019 معادل 121,514 دلار بوده است. گواهینامه‌های مجازی سازی و محاسبات ابری به طور میانگین 127,494 دلار حقوق دریافت می‌کنند که در مقایسه با دستمزد 112,955 در سال 2018 افزایشی نسبی را نشان می‌دهد. پنج گواهینامه امنیت سایبری به طور متوسط 115,867 دلار حقوق دریافت می‌کنند. گواهینامه‌های مرتبط با شبکه نیز میانگین حقوق 115,867 را تجربه می‌کنند. Google Cloud Certified Professional Cloud Architect, Project Management Professional (PMP), Certified ScrumMaster, AWS Certified Solutions Architect – Associate و AWS Certified Developer – Associate نیز همگی به طور میانگین 121,514 دلار دستمزد دریافت خواهند کرد.
  •     گواهینامه متخصص تایید شده راهکارهای مایکروسافت (MCSE) – زیرساخت سرور به طور میانگین 121,288 دلار دستمزد می‌گیرد که نسبت به 100,656 در سال 2018 افزایش داشته است. تقاضای مداوم در حوزه فناوری اطلاعات سازمانی در بخش‌های بین المللی باعث شده تا درآمد یک گواهینامه MCSE در زیرساخت سرور در سال 2019 به نسبت سال قبل از آن رشدی 20 درصدی داشته باشد. متخصصان فنی دارای این گواهینامه که در مارچ 2017 توسط مایکروسافت کنار گذاشته شدند نیز همچنان نیاز بازار کار به این مهارت را شاهد خواهند بود. مایکروسافت MCSE – Server Infrastructure را با گواهینامه MCSE: Cloud Platform and Infrastructure جایگزین کرده است. این گواهینامه جدید قوانین مدیریت ابر، معماری ابر، متخصص پشتیبانی کامپیوتر و تحلیلگر امنیت اطلاعات را پوشش می‌دهد.
  •     دو گواهینامه AWS که در سال 2019 بیشترین دستمزد را ثبت کرده‌اند، به طور میانگین 131,605 دلار حقوق دریافت می‌کنند که نسبت به آمار بیشترین دستمزد برای پنج گواهینامه AWS در سال 2018 که معادل 125,591 دلار بوده است به میزان 6 هزار دلار افزایش را نشان می‌دهد. گواهینامه‌های AWS  در توسعه، راه اندازی و بسط و توسعه محصول و نقشه راه خدمات بهتر عمل کرده است. گسترش سریع محصول و خدمات آنها باعث شده تا تقاضا برای گواهینامه‌های AWS به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. AWS در حال حاضر یک پلتفرم محاسباتی اصلی در صدها سازمان و شرکت بزرگ محسوب می‌شود و در حال تبدیل شدن به یک بازار تجاری گسترده است.

جدول زیر خلاصه‌ای از نتایج به دست آمده از تحقیقات موسسه Global Knowledge در مورد 15 گواهینامه فناوری اطلاعات برتر در سال 2019 را نشان می‌دهد.

منبع: forbes

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top