تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/04/10 - 22:32
کد خبر: 317945

در گفت‌وگوی خبرنامه دانشجویان ایران با «رضا رویگری» مطرح شد؛

پویش «صاحبخانه خوب» به بازیگران سینما هم رسید/ رویگری: اجاره‌نشینی دمار از روزگارمان درآورده!

پویش «صاحبخانه خوب» به بازیگران سینما هم رسید/ رویگری: اجاره‌نشینی دمار از روزگارمان درآورده!

رضا رویگری بازیگر سینما و تئاتر درباره قیمت‌های سرسام‌آور مسکن و اجاره‌نشینی طی سال‌های اخیر گفت: یا نگران جور کردن اجاره‌ایم یا نگران موعد تمدید قرارداد! پویش "صاحبخانه خوب" الگوی سینما و تلویزیون قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا رویگری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با انتقاد از بی حساب و کتابی اجاره مسکن در شهر‌های بزرگ بیان داشت: افزایش مداوم اجاره مسکن در شهر‌های بزرگ دغدغه بسیاری از هموطنان است و هیچ کس جز خدا نمیتواند آن را حل کند، چون مسئولان که فقط شعار میدهند و صاحبخانه‌ها هم دلرحم نیستند!

بازیگر سریال "مختارنامه" ادامه داد: خود من سال‌های سال است که اجاره نشینم و مدام باید بر سر رقم اجاره چانه بزنم. در چند ماه اخیر نیز واقعا اجاره بها بطور افسار گسیخته بالا رفته است! اغلب مردم دچار این مشکل بزرگ هستند و این مشکل باعث شده که زندگی به کام آنان تلخ شود و با نگرانی زندگی کنند.

پویش «صاحبخانه خوب» به بازیگران سینما هم رسید/ رویگری: اجاره‌نشینی دمار از روزگارمان درآورده!

رضا رویگری خاطرنشان کرد: صاحبخانه خوب کم پیدا میشود، ولی اگر پویش‌هایی مانند "صاحبخانه خوب" با جدیت دنبال شوند یقین بدانید اوضاع بهتر خواهد شد، چون فرهنگ سازی قدم اول حل مشکل است. صاحبخانه‌ها را باید از طریق رسانه‌های عمومی با انسانیت آشنا کرد.

بازیگر درام جنگی خاطره ساز "عقاب ها" تاکید کرد: آن‌ها که پویش "صاحبخانه خوب" را راه انداخته اند باید الگوی سریال سازان و فیلمسازان ما باشند که بعد از سال‌ها هنوز گرفتار شرح داستان تکراری ازدواج و طلاقند. چرا نباید یک سریال موثر درباره اجاره نشینان ساخته شود.

رویگری در ادامه گفت: واجب است که نویسندگان سریال‌های و فیلم‌های ما هم به این قضیه ورود کنند، زیرا این مشکل، مشکل همه است و همه ما در این جامعه با این درد مواجه هستیم. این دل نگرانی بزرگی است که از اول ماه به فکر کرایه آخر ماه باشی و آخرماه نیز باید به فکر سر سال و قرارداد جدید باشی که صاحب ملک چقدر می‌خواهد به کرایه منزل خود اضافه کند.

پویش «صاحبخانه خوب» به بازیگران سینما هم رسید/ رویگری: اجاره‌نشینی دمار از روزگارمان درآورده!

این بازیگر سینما با اشاره به تجربه بازی در کمدی "اجاره نشین ها" که سال‌ها پیش درباره روابط صاحبخانه-مستأجر تولید شد بیان داشت: داریوش مهرجویی در "اجاره نشین ها" خیلی خوب درگیری‌های مستأجران را روایت کرده بود، ولی نمی‌دانم چرا در این سال‌ها در سینما و تلویزیون از این مسائل حرفی زده نمی‌شود یا کم حرف میزنند.

رضا رویگری در پایان گفت: مشکل اجاره مسکن دمار از روزگارمان درآورده و باعث رنج من و خیلی از همکاران و همینطور مردم است که باید به آن رسیدگی شود. شاید باور نکنید من از همین الان نگرانم که سر موعد قرار دادم چقدر قرار است بر مبلغ اجاره مسکنم اضافه گردد. پویش "صاحبخانه خوب" آن قدر ادامه یابد بلکه صاحبخانه‌ها بفهمند که مستأجران نیز مانند آن‌ها انسانند و همه چیز را به مادیات گره نزنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
علیرضا.د
1398/04/13 - 00:09

سلام.ایکاش صاحبخونه بی انصاف من یه رحم و مروتی تو دلش بیفته و قرارداد من و تمدید کنه.
من کارمند دولت هستم و ماهی 1700 حقوق میگیرم که نیمی ازون خرج کرایه خونه است.چند روز قبل زنگ زد و گفت یا خونه رو تخلیه کن یا ماهی یک ملیون و دویست بزار رو اجاره منزل.خدا گواهه دوشبه از سردرد و ناراحتی نتونستم بخوابم.نمیدونم چکار کنم.بی انصاف با 800 تومن هم راضی نیست. با داشتن یک دختر مریض فقط امیدم به خداست.بعضی وقتها میزنه به سرم خودم بکشم و راحت بشم.چند ماهه نتونستم برای بچه ام گوشت بخرم. چند روزه بمن میگه واسش گیلاس و زردآلو بخرم بخدا نمیتونم.خیلی سخته. خیلی سخته.امیدوارم هیچ پدری شرمنده بچه اش نشه.
خدایا کمکم کن.
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top