تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/04/11 - 15:07
کد خبر: 318015

سئو دریچه‌ای به روی یک کسب و کار موفق

روش‌های مختلفی همچون فعالیت در شبکه‌های اجتماعی پربازدید، یبلبوردهای تبلیغاتی بزرگ و کوچک در سطح کشور، تولید محتوای با کیفیت و سئو میتواند در دیده شدن سایت هدف میان هزاران رقیب وجود دارد که ما در این بحث، قصد داریم تا شما را با ضروریت یکی از مهم‌ترین این روش‌ها آشنا سازیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: هر کسب و کاری نیاز به دیده شدن در فضای اینترنت و به اصطلاح برندینگ دارد. به جرات می‌توان گفت که برای عرضه محصولات و خدمات یک فعالیت نوپا یا حتی یک کسب و کار قدیمی، وجود یک سایت خوب سئو شده از ضروریات است. به عبارتی عرضه اینترنتی محصول و خدمات، کم‌کم جای ویترین‌های جذاب داخل فروشگاه‌ها و دفاتر بزرگ در برج‌های تجاری را خواهد گرفت.

باید پذیرفت که دنیا به سمت دیجیتالی شدن می‌رود و مردم سعی دارند که تمام کارهای خود را تا حد امکان با گوشی همراه یا لپ‌تاپ خود انجام دهند. البته این امر با عرضه محصول و خدمات با کیفیت، تنها به شرط دیده شدن میسر می‌شود.

روش‌های مختلفی همچون فعالیت در شبکه‌های اجتماعی پربازدید، یبلبوردهای تبلیغاتی بزرگ و کوچک در سطح کشور، تولید محتوای با کیفیت و سئو میتواند در دیده شدن سایت هدف میان هزاران رقیب وجود دارد که ما در این بحث، قصد داریم تا شما را با ضروریت یکی از مهم‌ترین این روش‌ها آشنا سازیم.

سئو سایت چیست؟
یک سایت خوب سایتی است که دارای آپشن‌‌های مختلف از جمله طراحی جذاب، دسترسی راحت به قسمت‌های مختلف، شرایط پاسخ‌گویی به نیاز مشتری و هزاران موارد ریز و درشت دیگر باشد. اما همه این‌ها زمانی ارزشمند می‌شوند که سایت مدنظر سئو شود؛ یعنی هنگام جستجو افراد در گوگل، خدمات شما دیده شود تا در ادامه افراد زیادی به سایت شما مراجعه کرده و تبدیل به یک مشتری برای شما شوند.

شما برای اینکه در میان 10 جستجوی برتر صفحه اول گوگل و حتی بین یک تا سه جستجوی برتر قرار گیرید، نیاز به یک سایت قوی که توسط یک متخصص سئوی کاربلد بررسی شده است دارید. در میان هزاران رقیب در هر عرصه کاری، سئو سایت است که پس از عرضه خدمات و محصولات با کیفیت، به عنوان شمشیر برنده شما در این جنگ نرم برایتان پیروزی به ارمغان می‌آورد.

سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه
امروزه متخصصین سئو بی‌شماری در سرتاسر کشور وجود دارند که با تکیه بر علم و دانش خود می‌توانند سایت شما را به نتایج خوبی در جستجوی گوگل برسانند. اما تعداد کمی از آن‌ها هستند که از راه اصولی و درست، سایت شما را سئو می‌کنند. بهتر است تا شما را در ادامه با تعریف سئو کلاه سفید و سیاه آشنا کنم.

  • متخصص کلاه سیاه: متخصصی که از روش‌های میان‌بر، منسوخ و رد شده توسط گوگل اقدام به بهینه‌سازی سایت می‌کند را یک کارشناس کلاه سیاه می‌نامند. شخص متخصص در روش‌های سئو کلاه سیاه، ابتدا سایت هدف را به رتبه‌های خیلی خوب گوگل در مدت زمان کمی می‌رساند؛ اما پس از مدتی سایت با جریمه‌های جبران ناپدیر گوگل مواجه می‌شود و تمام دست‌آوردها به یک‌باره از دست می‌رود.
  • متخصصین کلاه سفید: این متخصصین که تعدادشان بسیار کمتر است، هدف خود را رعایت کلیه توصیه‌های گوگل در تمامی مراحل سئو یک سایت پایه‌گذاری کرده‌اند. در نظر داشته باشید که این کار، امری زمان‌بر است و نیاز به کمی حوصله دارد؛ اما پس از اندکی صبر، برند مدنظر را به نتایج ارزشمندی می‌رساند.

بهترین روش سئو سایت
سئو سایت بیشتر شبیه به یک هزارتو است که در این مسیر به موارد زیادی توجه می‌شود تا در قدم اول موفق به کسب رتبه خوب در گوگل شوید. اما قدم بعد و مهم‌تر از آن، پیش‌گیری از افت یک‌باره و شدید سایت هدف است که این امر با سئو کلاه سیاه امکان‌پذیر نیست.

توصیه ما به تمام کسانی که قصد سئو سایت خود را دارند؛  کلاه سفید و در ادامه صبر است تا به نتایج ارزشمند و تایید سایت‌شان از سمت گوگل برسند. به جای اینکه در ابتدا به بالاترین رتبه‌ها در گوگل دسترسی پیدا کنید و پس از اینکه دست سایت شما برای گوگل رو شد، به سختی سقوط کنید و از صفر شروع کنید؛ درست و اصولی پیش بروید تا گوگل به شما اعتماد کند.

محمد دانیالی یک از متخصصین بهینه سازی وب سایت معتقد است: «اگر شما به دنبال یک نتیجه خوب از سمت گوگل هستید؛ پس باید با او همچون یک دوست، رو راست باشید تا او هم به شما یک جایزه خوب (رتبه بالا در گوگل) بدهد و از همه مهم‌تر این جایگاه ارزشمند را به راحتی از شما پس نگیرد.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
پیمان
1398/05/05 - 10:32

در زمینه سئو چیزی که الان روز به روز مهم تر می شود بحث تجربه کاربری است که متاسفانه در ایران خیلی به آم اهمیت داده نمیشود.
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top