تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/04/13 - 12:06
کد خبر: 318284

سلیمانی: آماده کمک به دولت هستیم

رئیس سازمان بسیج گفت: ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهادهای انقلابی همواره در دستور کار بسیج است و در این راستا آمادگی کمک به دولت در همه بخش ها را داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس این سازمان در جمع خبرنگاران درباره برنامه های بسیج برای کمک به رونق تولید، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به دلیل شرایط اقتصادی کشور سال تولید رونق ملی نامگذاری کردند که در این رابطه اقشار بسیج برنامه های خوبی داشته و دارند که این برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد و چنانچه برنامه‌های جدیدی هم لازم باشد آن را تدوین خواهیم کرد تا در خدمت بحش های تولیدی کشور بویژه در مناطق محروم مورد استفاده قرار گیرند.

وی افزود: در این راستا با ایجاد واحدهای کوچک تولیدی از جوانان عزیزی که جویای شغل هستند با آموزش هایی که داده می شود و پشتیبانی‌های لازمی که در ایجاد کارگاه های کوچک و زودبازده به عمل می‌آید، این برنامه را تداوم خواهیم داد.

سردار سلیمانی در خصوص مقابله با تحریم ها اظهار داشت: یکی از راه های مقابله با تحریم ها رونق تولید است، زیرا اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور می رساند و ارزش پول ملی را بالا می‌برد و اقتصاد تحرک و پویایی می‌دهد و خودکفایی را در زمینه محصولات اقتصادی موجب می شود و این بستری برای صادرات می شود.

وی همچنین درباره همکاری بسیج با بخش های دولتی گفت: یکی از برنامه هایی که بسیج همواره در دستور کار خود داشته ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهادهای انقلابی است که در این راستا آمادگی کمک به دولت در همه بخش ها را داریم؛ به ویژه در بخش های اجتماعی که مربوط به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید می شود این آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره گروه های جهادی هم اظهار داشت: یکی از محورهایی که بسیج در اولویت کاری خود قرار داده ارائه خدمات اجتماعی است، البته این خدمات محوهای مختلفی دارد که یک بخش آن مربوط به گروه های جهادی می شود؛ لذا با توسعه گروه های جهادی و فرهنگ جهادی امیدواریم بتوانیم از نیروی جوان بهره لازم را در عرصه های اقتصادی و محرومیت زدایی ببریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top