تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/04/18 - 02:42
کد خبر: 318924

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان حائز رتبه برتر شد

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با ارائه طرح اردوهای جهادی در حاشیه شهر همدان در «جشنواره شهید ابراهیم هادی» موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حمیدرضا قائم‌پناه امروز با اشاره به کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان در «جشنواره شهید ابراهیم هادی» اظهار کرد: دومین دوره این جشنواره در سال جاری با هدف شناساندن فعالیت‌های دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور برگزار شد.

وی به رویکرد این جشنواره اشاره کرد و گفت: رویکرد جشنواره در دو بخش فعالیت‌های عمومی دفاتر بسیج و فعالیت‌های تخصصی دفاتر است؛ از قسمت‌های عمومی جشنواره ارزیابی فعالیت دفاتر در برگزاری اردوهای جهادی، راهیان نور، اربعین و نقشه یاب بوده است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث رویکرد نظام تعلیم و تربیت و مسائل آموزش و پرورش، بیان کرد: در بخش تخصصی نیز به مباحث تخصصی آموزش و پرورش و فعالیت دفاتر در این حوزه پرداخته می‌شود.

وی افزود: بخشی از اهداف جشنواره این است که دفاتر فعال در دو بخش عنوان شده شناسایی و تجربیات در نشست‌های مسوولان دفاتر ارائه شود.

قائم‌پناه با اشاره به بخش کارهای خلاق به عنوان یک بخش مجزا در جشنواره تصریح کرد: بخش کارهای خلاق به دفاتر برمی‌گردد که در استان نیز بازخورد داشته و به طور مجزا در نظر گرفته شده است.

وی به فعالیت 98 دفتر بسیج در دانشگاه فرهنگیان کشور اشاره کرد و ادامه داد: طرح‌ها در سه بخش عمومی، تخصصی و خلاقانه از 98 دفتر بسیج در کشور، یک ماه قبل از برگزاری نشست مسوولان دفاتر دفاتر ارسال و داوری با دفاع از طرح‌ها انجام می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فرهنگیان کشور در ادامه خاطرنشان کرد: امسال طرح اردوهای جهادی در حاشیه شهر همدان به عنوان طرح برتر جهادی دفاتر بسیج دانشجویی کشور دانشگاه فرهنگیان شناخته شد.

وی در ادامه به برگزاری سومین دوره شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور اشاره کرد و یادآور شد: این دوره ذیل نشست مسوولان دفاتر دانشگاه فرهنگیان شکل گرفت.

قائم‌پناه با اشاره به برگزاری انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فرهنگیان کشور، اظهار کرد: در انتخابات این دوره 10 نفر از 98 عضو برای مدت یک سال انتخاب و از بین 10 عضو  یک نفر به عنوان دبیر شورا انتخاب می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در انتخابات این دوره شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فرهنگیان کشور با رأی اعضا برای دومین سال متوالی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top