تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/23 - 15:27
کد خبر: 319680

هنجارشکنی در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد مشهد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد نسبت به هنجارشکنی‌های رخ داده در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان معماری و حقوق این دانشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هانیه ظهوریان، قائم مقام خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: فصل تابستان و اتمام دوره‌های تحصیلی فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های فارغ التحصیلی دانشجویی است.

ظهوریان افزود: در چند روز اخیر در دانشگاه آزاد مشهد دو جشن فارغ‌التحصیلی جداگانه برای دانشجویان معماری و حقوق برگزار شد. جشنی که حاشیه‌های آن پررنگ‌تر از متن بود؛ چرا که با هنجارشکنی‌های متعددی همراه بود.

قائم مقام خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد ادامه داد: هنجارشکنی‌های این جشن‌ها در روزی اتفاق افتاد که همزمان با روز عفاف و حجاب بوده و در مشهد به مناسبت سالگرد قتل عام وحشیانه عمال رضاخان در مسجد گوهرشاد مشهد هر ساله تجمع عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی گفت: در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان معماری دانشگاه آزاد مشهد که هنجارشکنی‌های متعددی روی داد یکی از دانشجویان خانم این جشن عملا اقدام به کشف حجاب کرد و این قبیل اقدامات در دانشگاه در جهت قبح شکنی هنجار‌ها صورت می‌گیرد.

ظهوریان افزود: در این جشن همچنین موزیک‌های نامتعارفی پخش می‌شد؛ به طوری که یکی از دانشجویان پسر به همراه پدرش بر روی سن اقدام به رقص می‌کنند.

وی ادامه داد: در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان حقوق نیز موزیک‌های نامتعارفی پخش شد که این اقدام نیز دور از شأن علمی دانشگاه بود.

قائم مقام خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با تاکید بر اینکه در این مراسم‌ها اغلب روسا و مسئولین دانشگاه‌ها حضور دارند، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد ضمن محکوم کردن این هنجارشکنی ها، از مسئولان دانشگاه درخواست شفافیت نام برگزار کنندگان این جشن‌ها را دارد.

وی ادامه داد: سوال بسیج دانشجویی از مسئولان دانشگاه این است که مسئولیت برگزاری این مراسم‌ها اگر بر عهده مسئولان دانشگاه است، چرا نظارتی بر نحوه برگزاری این قبیل مراسم‌ها ندارد و معاونت فرهنگی و ریاست دانشگاه باید نسبت به سبک و سیاق این برنامه‌ها پاسخگو باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top