تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/04/27 - 02:17
کد خبر: 320285

واکنش کاربران توییتر به بیانات رهبری خطاب به «انگلیس»؛

روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!

روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!

پس از توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس، رهبرمعظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور پیرامون توقیف نفتکش حامل نفت ایران توسط نظامیان انگلیسی فرمودند: عناصر مؤمن در جمهوری اسلامی ایران دزدی دریایی انگلیس خبیث را بی‌جواب نخواهند گذاشت و در فرصت و جای خود پاسخ خواهند داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رهبر معظم انقلاب صبح روز (سه شنبه) در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به «ضرورت سلوک و رفتار مردمی ائمه جمعه»، نماز جمعه را امری بسیار مهم، «تأمین کننده نیاز جامعه به ذکر و اجتماع و همدلی» و «زمینه ساز استقرار گفتمان های عالی و بصیرت بخش» خواندند و با انتقاد شدید از رفتار طلبکارانه اروپایی ها و عمل نکردن آنها به ۱۱ تعهد برجامی‎شان تأکید کردند: روند کاهش اجرای تعهدات ایران قطعاً ادامه خواهد یافت و توفیقات ملت و نظام جمهوری اسلامی در مقابل چشمان حسرت زده غربی ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

همچنین رهبر انقلاب با انتقاد بسیار شدید از دزدی دریایی انگلیسی‌های خبیث گفتند: آنها که خباثتشان برای همه آشکار است کشتی ما را با راهزنی دریایی ربوده‌اند اما سعی می کنند به آن شکل قانونی بدهند. البته عناصر مؤمن در جمهوری اسلامی این کارها را بی جواب نمی گذارند و در فرصت و جای مناسب پاسخ خواهند داد.

بیانات مقتدرانه رهبر انقلاب درخصوص توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس خبیث و پاسخ محکم ایران به آنها و همچنین روند کاهش اجرای تعهدات ایران در مقابل بدعهدی‌های آمریکا مورد توجه بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

با توجه به اینکه این بخش از سخنان رهبری از اهمیت بالایی برخوردار بوده، سبب شد کاربران شبکه اجتماعی توییتر هشتگ #دزدی_دریایی و #انگلیس_خبیث را در شبکه‌های اجتماعی داغ کرده و بار دیگر جنایت‌ها و خباثت‌های دولت کثیف انگلیس را مرور کنند.

در ادامه واکنش برخی از کاربران توییتر را مشاهده می‌کنید:

روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!روباه پیر و خبیث دوران بزن در رو تمام شده!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top