تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/05/14 - 09:28
کد خبر: 322798

ایده‌پردازان برای موفقیت در راه‌اندازی کسب‌وکار به نقاط قوت خود تمرکز کنند

صاحبان ایده و دانش‌آموختگان دانشگاهی باید نقاط قوت خود را در نظر بگیرند و تمرکز خود برروی آن‌ها قرار دهند. تمرکزگرایی و سرمایه‌گذاری معنوی بر روی نقاط قوت و اعتماد به داشته‌ها از رموز موفقیت در کسب‌وکار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، باورهای نادرست از مفاهیم استارت‌آپ موجب ناامیدی و بعضاً منجربه شکست صاحبان ایده می‌شود. ارائه صحیح گام‌های راه‌اندازی کسب‌وکار و تأسیس یک گروه استارت‌آپ و همچنین از بین بردن باورهای نادرست می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری کسب‌وکارها ایفا کند.

گام‌های مهمی که‌ قبل از اشتغال و شروع کسب‌وکار باید مورد توجه قرار گیرد بسیار است ولی نکاتی که می‌تواند صاحبان ایده را به یک کسب‌وکار مطمئن هدایت کند اشاره می‌شود. صاحبان ایده و دانش‌آموختگان باید بدانند که نگرانی‌شان در رابطه با اشتغال کاملا طبیعی است. کلیه افرادی که به‌تازگی از تحصیلات دانشگاهی فارغ شده‌اند طبیعی است که به‌واسطه اینکه چندین سال در دانشگاه به تحصیل اشتغال داشته‌اند دغدغه‌هایی برای اشتغال و شروع کسب‌وکار داشته باشند ولی ریسک‌پذیری و اعتماد به نفس لازمه شروع هر کسب‌وکاری است.

صاحبان ایده و دانش‌آموختگان دانشگاهی باید نقاط قوت خود را در نظر بگیرند و تمرکز خود برروی آن‌ها قرار دهند. تمرکزگرایی و سرمایه‌گذاری معنوی بر روی نقاط قوت و اعتماد به داشته‌ها از رموز موفقیت در کسب‌وکار است.

نسبت به اینکه چه فضای کاری باعث هیجان ایده‌پردازان می‌شود باید توجه کرد. همچنین مطلوب است دانش‌آموختگان لیستی از جنبه‌های مهم شغل ایده‌آل خود را تهیه کنند مبنی براینکه آیا بیشتر درآمد مهم است یا شان اجتماعی و وظایف انفرادی ترجیح داده می‌شود یا همکاری در گروه دارای اهمیت است.

ایده‌پردازان سطح علمی خود و گروه خود را مورد ارزیابی قرار دهند و برای ارتقای آن تلاش کنند چراکه این سطح علمی و سواد فنی گروه و افراد است که آنها را به‌سمت کسب‌وکار ایده‌آل سوق می‌دهد. سطح تجربه و مهارت واقعی نیز باید سنجیده شود و واقعیات در مورد میزان تجربه لازم برای ورود به بازار کار در نظر گرفته شود.

درنهایت ایده‌پردازان و دانش‌آموختگان باید شبکه‌های ارتباطی خود را افزایش دهند و با افرادی که در شغل و کسب‌وکار مورد علاقه آنها فعالیت دارند ارتباط برقرار کرده و از آنها مشاوره بگیرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top