تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/05/17 - 22:31
کد خبر: 323318

سابقه بازیکن سابق یوونتوس در راه استقلال؟

هافبک بدون قرارداد لژیا ورشو، گزینه تازه استراما برای بازی‌سازی در استقلال است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نود، رابطه خوب استراماچونی و اینجنتش پاستورلو با مدیربرنامه‌های ایتالیایی، باعث شده لیست خرید استقلال بیشتر از همین کشور باشد. استقلالی‌ها بعد از مذاکره با گزینه‌های مختلف، حالا نام کریستین پاسکواتو (Cristian Pasquato) را به تیم‌شان اضافه کرده‌اند. بازیکنی که فوتبال را از بهترین آکادمی‌های فوتبال دنیا شروع کرده و یک سال قبل، در لیگ لهستان به قهرمانی رسید.

پاسکواتو بازیکن تیم‌های پایه یوونتوس است. او در سطح زیر 19 سال، با یووه قهرمان ایتالیا شد و 11 گل هم برای آن‌ها زد. هر چند فقط یک بار در سری آ پیراهن یووه را پوشید و از سال 2008 دائما، به تیم‌های مختلف قرض داده می‌شد. جالب اینکه تا همین دو سال قبل هم، یووه مالکیت پاسکواتو را در اختیار داشت.

پاسکواتو سال 2010 با انتقال به مودنا، بهترین سال دوران فوتبالش را گذراند. او در سری بی، 9 گل زد و 13 پاس گل داد تا بهترین بازیکن تیمش باشد. پاسکواتو هیچوقت نتوانست این درخشش را در تیم‌های سری آ تکرار کند اما در سری بی، با پیراهن پادوا و پسکارا هم آمار خوبی داشت و روی بیشتر از 12 گل در یک فصل تاثیرگذار بود.

پاسکواتو از زمان حضور در لژیا ورشو کمتر بازی کرده و فصل قبل، یک نیم فصل کامل از شرایط مسابقه دور بود. با این حال، تا قبل از آن مهره‌ای مهم برای باشگاه‌هایش محسوب می‌شد. لژیا ورشو فصل قبل، در هیچ مسابقه‌ای این بازیکن را در ترکیب اصلی نداشت و نیم فصل اول، فقط 7 بار از او به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کرد. نیم فصل دوم، او کاملا از تیم کنار گذاشته شد.

فصل 2017/18 و در سال قهرمانی لژیا ورشو هم پاسکواتو فقط 11 بار در ترکیب اصلی بود. با وجود دقایق کم بازی، در مجموع 22 بازی که به میدان رفت، 2 گل زد و 3 گل ساخت. بهترین فصل پاسکواتو خارج از ایتالیا را هم می‌توان فصل 2016/17 و درست قبل از پیستن به لژیا ورشو دانست. او در لیگ روسیه با پیراهن کریلیا سووتوف 5 گل زد و با ساختن 8 گل، جزو بهترین گل‌سازهای این کشور قرار گرفت.

از دوران اوج پاسکواتو، فقط 2 سال می‌گذرد. او پیش از این در سری بی ایتالیا و سطح اول فوتبال روسیه، توانایی‌اش در گلزنی و گل‌سازی را نشان داده و شاید، مهره گمشده استراما برای خط هافبک باشد. اگر رقم درخواستی‌اش، فراتر از بودجه استقلال برای خرید جانشین پاتوسی نباشد.

پاسکواتو پس از اتمام قراردادش با لژیا ورشوی لهستان در ماه گذشته، بازیکن آزاد است. این یعنی سران استقلال برای جذب او نیازی به پرداخت رضایت‌نامه‌ای نخواهند داشت و برای نهایی کردن انتقال، فقط باید دستمزد پاسکواتو را تامین کنند. او در تمام 333 بازی دوران حرفه‌ای خود، 60 گل و 52 پاس گل به ثبت رسانده و قیمت او در ترنسفر مارکت، 500 هزار یورو است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top