تاریخ انتشار: شنبه 1398/05/19 - 22:48
کد خبر: 323471

گاردین: سوءاستفاده جنسی از ۱۰ درصد کودکان آمریکایی

نشریه گاردین در گزارشی می گوید آمارها نشان می‌دهد در مجموع تقریباً ۸ تا ۱۲ درصد کودکانی که در آمریکا زندگی می‌کنند، سوء استفاده جنسی را در زندگی خود تجربه کرده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، رسوایی اخلاقی " جفری اپستین " یکی از سرمایه داران آمریکا موقعیت مناسبی برای پی بردن به شیوع سوء استفاده جنسی از کودکان در این کشور به حساب می‌آید تا بتوان عمق فاجعه را برای قربانی شدن کودکان به خوبی به تصویر کشید.

اخیرا گروهی از دادستان‌های فدرال پس از آنکه جفری اپستین سرمایه دار آمریکایی و از نزدیکان دونالد ترامپ متهم به قاچاق جنسی شد در بازرسی خانه متهم تصاویر مستهجنی از دختران جوانی که تنها ۱۴ سال بیشتر نداشتند، پیدا کردند. 
رسوایی اخلاقی جفری اپستین و سوء استفاده از کودکان در آمریکا/گاردین: بیش از ۱۰ درصد از کودکانی که در آمریکا زندگی می‌کنند سوء استفاده جنسی را تجربه کرده‎اند

جفری اپستین در سال ۲۰۰۸ به دلیل اتهامات مربوط به جرایم غیر اخلاقی و جنسی محکوم شده بود.

رسانه‎های آمریکایی روز شنبه گزارش دادند که اپستین در زندانی در نیویورک دست به خودکشی زده است و ماموران جسد بی جان او را پیدا کردند.

در حالی که برخی از کارشناسان از اختلاف موجود در آمار مربوط به سوء استفاده جنسی کودکان خبر می‌دهد، اما آمارها نشان می‌دهد در مجموع تقریباً ۸ تا ۱۲ درصد کودکانی که در آمریکا زندگی می‌کنند، سوء استفاده جنسی را در زندگی خود تجربه کرده‎اند.

بخشی از مشکلاتی که مانع از رسیدن به آماری معتبر می‌شود تعریف‌های گوناگونی است که از " سوء استفاده جنسی کودکان " ارائه می‌شود.

بررسی تمامی تحقیقات که در آن‌ها ۶ مورد نظرسنجی مختلف از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ منتشر شده است نشان می‌دهد که در میان ۷ کودک دختر و ۲۵ کودک پسر یک نفر از آن‌ها تا قبل از رسیدن به سن ۱۸ سالگی مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد به طور کلی از هر ۱۰ کودک یک نفر در آمریکا مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرد.

در کنفرانسی که در خصوص پیشگیری کودک آزاری در آمریکا برگزار شده، ایالت " یوتا " در میان ۸ ایالتی است که رتبه هشتم در خصوص کودک آزاری و رتبه نخست در مورد سوء استفاده جنسی از کودکان را به خود اختصاص داد.

نتایج مطالعات نشان می‌دهد در ایالت یوتا در سال ۲۰۱۴، ۶۹۰۰ مورد کودک آزاری گزارش شده که در میان آن‌ها ۲۷ درصد مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان بوده که بالاترین میزان در هر ایالتی بوده است.

این در حالی است که ایالت یوتا در مقایسه با سایر ایالت‎های آمریکا قوانین سختگیرانه تری در مورد جرایم مربوط به سوء استفاده جنسی کودکان را تصویب کرده و اینگونه جرایم با شدت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top