تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/05/24 - 11:00
کد خبر: 323966

خواص عسل طبیعی برای سلامتی و زیبایی

به جرات می توان گفت: خواص عسل طبیعی به قدری زیاد است که این ماده غذایی ارزشمند به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین محصولات تبدیل شده است. با توجه به اینکه این روزها افراد زیادی از بیماری های مختلف رنج می برند و از خوردن داروهای شیمیایی کلافه شده اند مصرف عسل به صورت روزانه می تواند معجزه کننده باشد

خبرنامه دانشجویان ایران: به جرات می توان گفت: خواص عسل طبیعی به قدری زیاد است که این ماده غذایی ارزشمند به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین محصولات تبدیل شده است. با توجه به اینکه این روزها افراد زیادی از بیماری های مختلف رنج می برند و از خوردن داروهای شیمیایی کلافه شده اند مصرف عسل به صورت روزانه می تواند معجزه کننده باشد. فقط کافیست روزانه از عسل نوش جان کنید تا تندرستی و شادابی را به خودتان هدیه دهید. جالب است بدانید: عسل طبیعی توسط کارخانه زنبورهای عسل تولید می شود و هیچ نوع مواد شیمیایی و مواد قندی در تولید آنها به کار نرفته است و کاملا طبیعی است، عطر و بوی طبیعت را دارد و با طعم شیرین و منحصر به فردش حس فوق العاده ای را به شما القا خواهد کرد. منتها بایستی در زمان خرید عسل هوشمندانه اقدام کنید و بتوانید عسل طبیعی را از عسل تقلبی تشخیص دهید و بهترین محصول را خریداری کنید. اما این ماده غذایی ارزشمند چه فواید و خواصی برای سلامتی دارد؟

خواص عسل طبیعی

عسل طبیعی
شاید بد نباشد در رابطه با تولید عسل طبیعی و مواد تشکیل دهنده این ماده غذایی هم کمی صحبت کنیم. عسل توسط زنبورهای عسل تولید می شود به اینصورت که زنبورها از شهد گل های متنوع می مکند و آنها را در کندوی خود جمع آوری کرده و در نهایت به عسل تبدیل می کنند. در واقع عسل ترکیبی از فروکتوز، گلوکز، ساکارز، مالتوز، مواد معدنی، ویتامین ها و مواد مغذی است که باعث شده این ماده غذایی به یک داروی درمانی معجزه کننده تبدیل شود و در تولید مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین بهتر است بدانید: عسل به دلیل فعالیت های آنزیمی که توسط زنبور عسل انجام می شود  از ویتامین های خاصی برخوردار است که غنی از آنتی اکسیدان هستند و برای محافظت از بدن و پوست بسیار مفید بوده و موجب سلامتی بدن و زیبایی پوست می شود.

خواص عسل طبیعی برای جلوگیری از پوکی استخوان
جالب است بدانید: عسل طبیعی یکی از بهترین راهکارهای طبیعی برای جلوگیری از پوکی استخوان است. عسل با ترکیباتی که دارد به جذب بهتر کلسیم کمک شایانی کرده و مانع از تخریب بافت استخوانی می شود. کافیست روزانه دو قاشق چایخوری عسل میل کنید تا از پوکی استخوان در امان باشید.

خواص عسل طبیعی برای افزایش طول عمر
بی شک همه ما آدم ها دلمان می خواهد عمری طولانی همراه با سلامتی داشته باشیم. تحقیقات نشان داده است افرادیکه به طور منظم و مداوم از عسل استفاده می کنند عمر طولانی تری نسبت به افراد دیگر دارند. جالب است بدانید: مصرف عسل به عنوان یک محافظ می باشد و از بدن در برابر انواع بیماری ها محافظت کرده و باعث طول عمر می شود منتها باید با اطلاع از راهکارهای تشخیص عسل طبیعی بتوانید عسل اصل را خریداری کنید.

خواص عسل طبیعی برای درمان ناتوانی جنسی
به صراحت می توان گفت: این روزها افراد زیادی از ناتوانی جنسی رنج می برند و با مصرف محصولات شیمیایی به صورت کوتاه مدت مشکل را تا حدودی حل کرده اند منتها بعد از گذشت مدتی به حالت اولیه خود برگشته اند. یکی از مهمترین خواص و فواید عسل طبیعی درمان ناتوانی جنسی است و با مصرف منظم عسل و مداومت در خوردن آن می توانید این مشکل را حل کنید.

خواص عسل طبیعی برای زیبایی پوست
عسل یک ماده ضد پیری به تمام عیار است. استفاده از محصولات آرایشی و عوامل مخرب بیرونی از جمله عوامل مهم تخریب بافت پوست هستند و روی زیبایی فرد تاثیر می گذارند.

عسل غنی از انتی اکسیدان است و مانع از تشکیل رادیکال های آزاد در سلول های پوست می شود به همین دلیل از پیری پوست جلوگیری کرده و شادابی و زیبایی را به چهره شما می بخشد.

خواص عسل طبیعی برای از بین بردن جوش و آکنه
اگر در گروه افرادی هستید که از جوش و آکنه بر روی پوست خود رنج می برید و داروهای زیادی را استفاده کرده اید و نتیجه ای نداشته توصیه می کنیم از عسل استفاده کنید. عسل با خواص ضد التهابی و تسکین دهنده بهترین دارو برای پوست است و در کوتاهترین زمان جوش و آکنه را از روی پوست از بین می برد.

خواص عسل طبیعی برای لاغری
اضافه وزن و چاقی این روزها تبدیل به یک معضل و دغدغه‌ی بزرگ شده است. خصوصا زندگی های مدرن شهری و درگیر شدن افراد با کار و نشستن های طولانی مانع از عدم تحرک آنها شده و در نهایت چاقی و اضافه وزن را به همراه خواهد داشت. چاقی نه تنها برای سلامتی مضر است و به عنوان یکی از عوامل مرگ و میر در جهان شناخته شده است بلکه روی زیبایی افراد هم تاثیر منفی خواهد داشت و اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد. از این رو اگر شما هم در گروه افرادی هستید که از چاقی رنج می برید از عسل مصرف کنید. می توانید یک نوشیدنی دلچسب از عسل و آب لیمو درست کنید و میل نمایید تا در کوتاهترین زمان چربی های اضافه بدن خود را از بین برده و به لاغری و تناسب اندام برسید.

خواص عسل طبیعی برای آرام شدن ذهن
با توجه به دغدغه ها و تنش های همیشگی زندگی آرام کردن ذهن یک هنر است! جالب است بدانید: مصرف عسل در زمان صبحانه می تواند به آرام شدن ذهن کمک کند و تا پایان روز آرامش داشته باشید.

خواص عسل طبیعی برای درمان اسید معده
افرادی که به بیماری معده مبتلا هستند و از درد و ورم معده رنج می برند و اسید معده آنها بیش از اندازه است توصیه می شود روزانه یک قاشق چایخوری عسل را در یک لیوان آب گرم ترکیب کرده و میل کنند. این نوشیدنی اسید معده را کاهش داده و درد را آرام می کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سهم ۰.۳ درصدی فرزندآوری از تولید ناخالص ملی
نهضت قرآنی بانوان آغاز به کار کرد
دانشمندان ناباروری مردان را با آلودگی هوا و ناباروری زنان را با آلودگی صوتی مرتبط می‌دانند
پرونده ۵۰ مددجوی زندان زنان توسط قضات دادسرای تهران رسیدگی شد
کودکی نبی مکرم اسلام
گاریدو رسما تهدید کرد؛ اخراجتان می‌کنم
عیادت عراقچی از امانی در تهران
جزئیات جدید از طرح ساماندهی اتباع خارجی
آزمایش موشکی جدید کره شمالی با نظارت اون
وزیر خارجه ترکیه: ایران و حزب‌الله،‌اسرائیل را می‌زنند
صعود تاریخی فوتبال ایران در رده‌بندی جهان
وزیر بهداشت دولت روحانی پزشک معالج سفیر ایران در لبنان شد
نظامیان آلمانی در عراق می‌مانند
واکنش انصارالله یمن به حملات سایبری اسرائیل
ساماندهی اتباع غیرمجاز نیازمند اقدام همه‌جانبه است
هشدار به معلم‌های دوربین به دست در شروع مدارس
بازداشت یک اسرائیلی به بهانه همکاری با ایران
ثبت رکورد دیگر طلای جهانی با پرواز دلار
ونزوئلا حکم بازداشت رئیس‌جمهور آرژانتین را صادر کرد
عارف: جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی راهبرد دولت چهاردهم است
پیام غافلگیرکننده سیدحسن نصرالله به اسرائیلی‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top