تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/06/05 - 15:02
کد خبر: 325610

آخرین حمله بارسا برای جذب نیمار

دو روزنامه کاتالان اسپورت و موندو دپورتیوو امروز صفحه اول خود را به جدیدترین خبر انتقال نیمار اختصاص داده و مدعی شدند بارسا امروز آخرین پیشنهاد خود را به PSG ارائه خواهد داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازورزش سه، دو روزنامه اسپانیایی اسپورت و موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر شده و به بارسلونا نزدیک هستند امروز صفحه یک خود را به ماجرای انتقال نیمار به بارسلونا اختصاص داده و مدعی شدند بارسا امروز آخرین پیشنهاد خود را در پاریس به PSG ارائه خواهد داد. بر این اساس هیات بارسلونا متشکل از اسکار گراو، اریک آبیدال و خاویر بورداس در شهر پاریس با مدیران پاری سن ژرمن ملاقات کرده و آخرین پیشنهاد بارسا را ارائه خواهند داد. بارسا ظاهرا قصد دارد در پیشنهاد بازیکن انعطاف‌پذیری بیشتری نشان دهد و حتی ممکن است دمبله را هم به عنوان بخشی از معامله بپذیرد.

بر اساس این گزارش در جلسه هیات مدیره بارسا که دیروز در مقر این باشگاه با حضور اریک آبیدال برگزار شد درباره آخرین اقدام بارسا برای جذب نیمار تصمیم‌گیری شده و هیات بارسلونا با سفر به پاریس آخرین پیشنهاد این باشگاه را به اطلاع مقامات PSG خواهند رساند. موندو می‌گوید با اینکه در باشگاه بارسا امیدواری کمی نسبت به تغییر رویه باشگاه فرانسوی وجود دارد ولی مقامات ارشد باشگاه کاتالان به هر حال می‌خواهند آخرین تلاش خود را هم انجام داده و این پیشنهاد نهایی را به PSG ارائه کنند.

خبر مهم این است که در این پیشنهاد جدید ممکن است عثمان دمبله هم به جمع بازیکنان پیشنهادی به PSG اضافه شده باشد. با اینکه بارسا در گذشته درخواستهای پاری سن ژرمن برای قرار گرفتن نام دمبله در فهرست بازیکنان پیشنهادی‌اش در قبال نیمار را به شدت رد کرده بود ولی اتفاقات بعد از بازی بیلبائو که در بارسا به عنوان غیرحرفه‌ای‌گری شدید دمبله تفسیر شده گویا در نهایت باعث شده او هم به فرانسوی‌ها پیشنهاد داده شود.

بارسلونا هفته پیش پیشنهاد دیگری به PSG ارائه داده بود. بارسا پیشنهاد کرده بود که نیمار به یک قرارداد قرضی دوساله با بند خرید غیراجباری در سال 2020 به مبلغ 140 میلیون یورو به بارسلونا منتقل شود.  دیگر پیشنهاد بارسا این بود که بند خرید نیمار در سال 2021 اجباری شده و حدود 170 میلیون یورو باشد. البته بارسا می‌خواست برای بخش دوم این معامله شرط‌هایی بگذارد که اگر نیمار تا آن زمان بتواند از نظر کیفیت بازی، به بعضی پارامترها دست یابد آن زمان معامله قابل انجام باشد.

موندو و اسپورت می‌گویند با وجود پیشنهاد قبلی و پیشنهاد جدید ارائه شده از سوی بارسا، این باشگاه همچنان از تمام کانال‌هایی که در اختیار دارد از نیمار می‌خواهد برای کمک به انجام این انتقال وارد میدان شده و به صراحت از تمایل خود برای پیوستن به بارسلونا بگوید. مدیران بارسا مطمئن هستند که اگر چنین اقدامی از سوی نیمار انجام شود، مقامات ارشد PSG به این نتیجه می‌رسند که نگه داشتن نیمار برایشان به صرفه نیست و این کمک بزرگی به انتقال او به کاتالونیا خواهد بود.

بر اساس گزارش موندو بارسلونا از اینکه نیمار تا کنون به این درخواست باشگاه جواب مثبت نداده ناراحت است. بارسلونا انتظار دارد نیمار برای مثال در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرده و به صراحت از تمایلش برای انتقال به بارسلونا بگوید. البته نیمار تا کنون چند بار به شکل غیرمستقیم چنین اظهاراتی داشته ولی موندو دپورتیوو این اقدامات نیمار را به چشمک زدن به بارسلونا تشبیه کرده و می‌گوید بارسا انتظار دارد او به صراحت از عشقش به بارسا بگوید و به چشمک زدن اکتفا نکند.

در عین حال، دیروز نشریه پاریسی لو پاریزین گزارش داد PSG همچنان بر درخواست خود که در یکی از اولین سفرهای هیات بارسا به پاریس مطرح شده بود اصرار می‌کند. درخواستی شامل انتقال دمبله، سمدو و 100 میلیون یورو. ولی موندو دپورتیوو می‌گوید از این درخواست باشگاه فرانسوی، بارسا حالا حاضر است دمبله را واگذار کند ولی انتقال نلسون سمدو و پرداخت 100 میلیون یورو پول نقد برای این باشگاه غیرممکن است. بارسا قصد دارد در کنار دمبله، راکیتیچ را به باشگاه فرانسوی پیشنهاد دهد و به همین خاطر است که مدیران بارسا فعلا نسبت به پذیرش پیشنهادشان از سوی PSG بدبین هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top