تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/06/10 - 16:54
کد خبر: 326304

جزئیات سهمیه‌های ۳ گانه سوخت کامیون‌ها

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه سهمیه سوخت پایه ناوگان درون‌شهری و برون‌شهری یکسان است، گفت: ‌سهمیه پایه کامیون‌های زیر 20 تن 10 درصد کاهش یافت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، فرامرز مداح عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ‌در مورد آخرین جزئیات سهمیه پایه سوخت کامیون‌ها و نزدیک شدن این سهمیه به صفر، اظهار داشت:‌ کاهش سهمیه‌ به دو عامل بستگی دارد، اول آنکه باربرگ در بخش کامیون‌های درون‌شهری راه‌اندازی شود که این مورد راه‌اندازی شد و در حال پیاده‌سازی است.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر خیلی از کامیون‌های داخلی باربرگ دریافت می‌کنند، اما برای جا افتادن آنها کمی زمان لازم است.

* سهمیه پایه کامیون‌های زیر 20 تن 10 درصد کاهش یافت
وی با بیان اینکه سهمیه پایه ناوگان درون و برون‌شهری یکسان است، اضافه کرد: ‌سهمیه پایه کامیون‌های زیر 20 تن 10 درصد کاهش یافت البته سهمیه پایه ناوگان در کلاس‌های مختلف، متفاوت است.

* انواع سهمیه‌های سوخت کامیون‌ها
مداح درباره سهمیه‌های سوخت کامیون‌ها و تفکیک آنها، توضیح داد: در حال حاضر سه سهمیه سوخت برای کامیون‌ها داریم، اولین مدل، سهمیه سوخت عملکردی است که بر اساس میزان عملکرد، سوخت اختصاص می‌یابد.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: دومین مدل، سهمیه پایه کاهش نیافته (معمولی) است که به ناوگانی اختصاص می‌یابد که فعال هستند اما میزان کارکرد آنها کافی نیست، این ناوگان‌ فقط فعال هستند اما کم فعالیت می‌کنند.

وی افزود: سومین مدل سهمیه سوخت هم، ‌«سهمیه پایه کاهش یافته» است که به کامیون‌هایی اختصاص می‌یابد که فعالیت آنها هیچ جا ثبت نمی‌شود یعنی در جاده و شهر فعال نیستند، این کامیون‌ها ‌سهمیه پایه کاهش یافته می‌گیرند که میزان کمی دارد و فقط برای این است که بتواند استارتی بزند و باطری آنها نخوابد و تردد بسیار محدودی داشته باشد

مداح اظهار داشت: «سهمیه پایه کاهش یافته» عددی پایین است که کار خاصی با آن نداریم، کامیونی که در کشور شماره می‌شود، ماهانه این رقم سهمیه پایه را دریافت می‌کند که رقمی بسیار پایین است.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: ‌ما در حال حاضر، کاهش «سهمیه پایه معمولی» را در دستور کار داریم‌ تا بدین ترتیب بر اساس پیمایش، رقم واقعی سوخت اختصاص یابد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top