تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/06/10 - 19:09
کد خبر: 326352

پیش‌بینی افزایش سفر در ماه محرم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از افزایش سفر در ماه محرم خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در ورودی‌های پایتخت، نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محورهای محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران در برخی مقاطع سنگین و نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای اهر ـ کلیبر در استان آذربایجان شرقی، اسالم ـ خلخال در استان اردبیل، ارتفاعات کرج ـ چالوس و ارتفاعات گدوک در فیروز کوه اشاره و تصریح کرد: در اغلب محورهای استان گیلان،‌ اردبیل و مازندران و همچنین محور علی آباد ـ آزادشهر در استان گلستان بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به آغاز ماه محرم و تمایل اغلب شهروندان برای شرکت در مراسم عزاداری در زادگاه‌هایشان پرداخت و گفت: پیش بینی می‌کنیم افزایش سفر به استان‌های کشور به خصوص استان‌های زیارتی را در ایام محرم شاهد باشیم.

وی به آمادگی ماموران پلیس راه و راهور ناجا برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان اشاره و بیان داشت: دستورالعمل‌های مربوطه در این زمینه تدوین و ابلاغ شده و ماموران پلیس راهور در محورهای مواصلاتی کشور حضور فعال خواهند داشت؛ امیدواریم امسال نیز با رعایت مقررات و توجه مردم به هشدارهای پلیس برگزاری باشکوه مراسم عزاداری را شاهد باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که رانندگان چه در داخل شهر و چه خارج شهر اجازه تردد در میان دسته‌های عزاداری را ندارند از رانندگان خواست که در این ایام حتما با سرعت مطمئنه در معابر تردد کرده و هنگام عبور هیئات و دسته های عزاداری توقف کامل کرده و سپس با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات اقدام به عبور کنند.

وی گفت: دسته ها و هیئات باید برای تردد در شب حتما از روشنایی استفاده کنند؛ این امر بالاخص در جاده‌ها هم باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top