تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/06/11 - 18:28
کد خبر: 326517

جزئیاتی جدید از عملیات حزب‌الله

یک شبکه لبنانی اعلام کرد، تصاویر ویژه از عملیات دیروز (یکشنبه) حزب‌الله موجود است و هر زمانی که تصمیم گرفته شود، قابل انتشار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس،  شبکه «المیادین» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، مقاومت لبنان آماده است تا هر زمانی که فرماندهی بخواهد تصاویر ویژه عملیات یکشنبه (دیروز) حزب‌الله را منتشر کند؛ این تصاویر مستند تمام گفته‌های طرف اسرائیلی را رد می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده است: مکانی که هدف قرار داده شده اتوبان 899 در پشت مستعمره (شهرک صهیونیستی) آویویم است که دو کیلومتر از مرز و مسیرهای فرعی و خاکی فاصله دارد.

المیادین افزود: خودروی هدف قرار داده شده یک نفربر نظامی متعلق به گردان آویویم است که بیشتر سرنشینان آن از پادگان‌های نزدیک به مرز هستند. این خودرو زمانی که هدف قرار گرفت به آرامی در حال حرکت بود و رژیم اشغالگر انتظار نداشت این مسیر در عمق [فلسطین اشغالی] هدف قرار بگیرد.

این شبکه لبنانی ادامه داد: نقطه هدف قرار داده شده از شهرهای «مارون الرأس»، «یارون» و «عیترون» دیده نمی‌شود جز از زوایایی که (رژیم) اشغالگر انتظار آن را ندارد. اینکه نقطه هدف قرارداده شده جز از زوایای محدود قابل دیده شدن نیست بر تلاش اطلاعاتی محکم مقاومت دلالت می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده، رژیم صهیونیستی منطقه جلویی ناحیه رویارویی در منطقه آویویم را به صورت دائمی تحت نظر دارد و این رژیم از فناوری‌های نوین در این زمینه استفاده می‌کند.

منابع مذکور سپس اعلام کردند: ویژگی‌های موشک کورنت استفاده شده تأکید می‌کند که عدم کشته و زخمی شدن (صهیونیست‌ها در این عملیات) محال است.

المیادین در ادامه گزارش داد؛ ادعای (رژیم اشغالگر) مبنی بر اینکه فیلم پخش شده از انتقال مجروحان، نمایشی (عملیات فریب) بوده، هیبت ارتش این رژیم را در هم می‌شکند و بر بیداری صهیونیست‌ها اثر می‌گذارد؛ آیا فرود اضطراری بالگرد در نقطه عملیات و دو بار عقب‌بردن مجروحان نیز نمایشی است؟

بنا بر این گزارش، بیانیه مقاومت به نام شهیدان «یاسر ضاهر و حسن زبیب» صادر شده تا اعلام شود این عملیات پاسخی به تجاوز به سوریه بود. پاسخ به تجاوز ضاحیه همانگونه که نصرالله اعلام کرد، ساقط کردن پهپادهای اسرائیلی است که در آسمان لبنان عربده می‌کشند.

المیادین تأکید کرد، آنچه دیروز اتفاق افتاد به مفهوم بازدارندگی و بیداری اسرائیل ضربه زده، مفهومی که از زمان تهدید نصرالله آغاز شده بود و ژنرال‌های رژیم اشغالگر را نگران کرده بود. پس از عملیات، رژیم اشغالگر به قواهد درگیری که نتانیاهو از آن خارج شده بود، اقرار کرد. این رژیم برای اولین بار در تاریخش دست به پس‌روی و اقدامات دفاعی زد.

این منابع در پایان به رژیم صهیونیستی و رسانه‌های آن تأکید کردند که ساکت شوند زیرا «سلاح حقیقت» در اختیار مقاومت وجود دارد و مهم‌ترین آن تصاویر مستند این عملیات است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سهم ۰.۳ درصدی فرزندآوری از تولید ناخالص ملی
نهضت قرآنی بانوان آغاز به کار کرد
دانشمندان ناباروری مردان را با آلودگی هوا و ناباروری زنان را با آلودگی صوتی مرتبط می‌دانند
پرونده ۵۰ مددجوی زندان زنان توسط قضات دادسرای تهران رسیدگی شد
کودکی نبی مکرم اسلام
گاریدو رسما تهدید کرد؛ اخراجتان می‌کنم
عیادت عراقچی از امانی در تهران
جزئیات جدید از طرح ساماندهی اتباع خارجی
آزمایش موشکی جدید کره شمالی با نظارت اون
وزیر خارجه ترکیه: ایران و حزب‌الله،‌اسرائیل را می‌زنند
صعود تاریخی فوتبال ایران در رده‌بندی جهان
وزیر بهداشت دولت روحانی پزشک معالج سفیر ایران در لبنان شد
نظامیان آلمانی در عراق می‌مانند
واکنش انصارالله یمن به حملات سایبری اسرائیل
ساماندهی اتباع غیرمجاز نیازمند اقدام همه‌جانبه است
هشدار به معلم‌های دوربین به دست در شروع مدارس
بازداشت یک اسرائیلی به بهانه همکاری با ایران
ثبت رکورد دیگر طلای جهانی با پرواز دلار
ونزوئلا حکم بازداشت رئیس‌جمهور آرژانتین را صادر کرد
عارف: جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی راهبرد دولت چهاردهم است
پیام غافلگیرکننده سیدحسن نصرالله به اسرائیلی‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top