تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/06/11 - 19:15
کد خبر: 326529

قیمت موز در بازار امروز!

کارگر، قیمت کنونی هر کیلو موز را با کاهش ۲۳ تا ۲۴ درصدی نسبت به هفته گذشته در میدان میوه و تره بار ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از کاهش قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: در هفته‌های گذشته، نرخ ۶ قلم میوه اعم از موز، خیار، شلیل، هلو و آلو به طور متوسط ۱۰ تا ۱۵ درصد در بازار به سبب بازگشت حجاج و فشردگی مراسم عروسی افزایش یافته بود که براساس پیش بینی‌های صورت گرفته شاهد روند کاهشی قیمت این اقلام هستیم.

وی قیمت کنونی هر کیلو موز را با کاهش ۲۳ تا ۲۴ درصدی در میدان مرکزی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان تومان اعلام کرد و افزود: با آغاز ایام محرم و افت تقاضا، روند نزولی قیمت در بازار ادامه خواهد داشت.

کارگر از افت ۱۰ درصدی سایر اقلام در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو انجیر زرد ۸ تا ۱۲ هزار تومان، انجیر سیاه ۳ تا ۷ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۸ تا ۱۲ هزار تومان، انگور بیدانه زرد ۶ تا ۱۰ هزار تومان، انگور عسگری ۵ تا ۷ هزار تومان، آلبالو ۶ تا ۹ هزار تومان، آلو شابلون ۴ تا ۸ هزار تومان، آلو قطره طلا ۳ تا ۸ هزار تومان، پسته تازه ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان، زغال اخته ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان، سیب گلاب ۳ هزار تومان و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان، سیب دورنگ ۴ تا ۷ هزار تومان، شلیل انجیری ۴ تا ۹ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۶ تا ۹ هزار تومان، گلابی ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، هلو انجیری ۴ تا ۱۰ هزار تومان و هلو هسته جدا ۴ تا ۱۰ هزار  تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: هر کیلو انبه با نرخ ۸ تا ۱۲ هزار تومان، خربزه یک هزار تومان و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، هندوانه ۴۰۰ تا ۹۰۰، طالبی یک هزار تومان و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان و ۵۰۰، انار ۴ تا ۷ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۲ تا ۴ هزار تومان و خیار گلخانه ۲ تا ۴ هزار تومان و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلو بادمجان دلمه‌ای را یک هزار تومان تا ۳ هزار تومان تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو بادمجان قلمی ۲ تا ۳ هزار تومان، بادمجان گلخانه ۳ تا ۵ هزار تومان، بامیه ۵ تا ۱۱ هزار تومان، پیاز زرد و شیری یک هزار تومان تا ۲ هزار تومان، سیب زمینی نو ۲ هزار تومان و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، سیر خشک ۵ تا ۱۰ هزار تومان، فلفل تند ریز ۵ تا ۸ هزار تومان، فلفل شیرین ۵ تا ۱۰ هزار تومان و فلفل دلمه سبز یک هزار تومان و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان و ۵۰۰ تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ سایر انواع صیفی در بازار بیان کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو کاهو پیچ سالادی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان و ۵۰۰، کاهو رسمی یک هزار  و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، کرفس یک هزار  و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، کلم بروکلی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان، کلم سفید یک هزار  تا ۲ هزار تومان و ۵۰۰، کلم قرمز یک هزار  و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، لوبیا سبز ۲ تا ۴ هزار تومان، لیموترش میناب ۷ تا ۱۱ هزار تومان، گوجه زیتونی فله ۴ تا ۶ هزار تومان و هویج ۲ هزار تومان و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن را ۲ تا ۳ هزار تومان و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار  و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت کنونی هر کیلو گوجه فرنگی را یک هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار تومان و ۷۰۰  اعلام کرد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه گوجه فرنگی، نرخ کنونی آن برای تولیدکننده مقرون به صرفه نیست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top