تاریخ انتشار: جمعه 1398/06/15 - 17:03
کد خبر: 327154

هرگاه مسئولان در برابر دشمنان کوتاه آمده‌اند، ضربه خورده‌اند

امام جمعه ایلام گفت: مسوولان گوش به فرمان رهبری باشند، زیرا هرگاه آنان در مقابل دشمن کوتاه آمده‌اند، ضربه کار خود را خورده‌اند؛ بنابراین باید تابع توصیه‌های رهبر انقلاب باشند تا دشمن در برابر ملت سر تعظیم فرو آورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: تقوا مهمترین عامل برکت و خیر در عمر، جان، مال و ایمان و زوایای زندگی است، لذا تقوا عاملی بسیار قوی برای وسعت رزق است زیرا همه درهای بسته را باز می‌کند و باعث گشایش در همه کارها می‌شود.

وی افزود: وقتی انسان به خدا متصل می‌شود، افق نیک وی بالا رفته، صبر و تحمل آنان گسترش می‌یابد و هر شرایطی که برای انجام تکلیف وی پیش آید از آن استقبال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه آثار تقوا در شهدای کربلا به خوبی نمایان است، تصریح کرد: یکی از توصیه‌هایی که ائمه اطهار به ما مسلمانان سفارش کرده‌اند، زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا است و این موضوع امروز در انقلاب اسلامی به خوبی نمود داشته است.

کریمی تبار بیان کرد: اول محرم تکرار مصیبت اهل‌بیت، عصمت و طهارت است و مصیبت سنگین عاشورا برای آنان که درد دین و دغدغه اسلام دارند تجدید می‌شود، فرهنگ عزاداری در محرم و صفر در بین مسلمانان فراگیر شده و شیعیان تلاش می‌کنند در این زمینه دین خود را ادا کند.

وی خاطرنشان کرد: هیات‌های مذهبی در ایام محرم با خدمت به عزاداران کارهای مهمی را انجام می‌دهند و تلاش مداحان برای زمینه‌ساز پاسداری دستاوردهای انقلاب در این ایام نیز قابل تحسین است.

وی یادآور شد: اگر برنامه‌های دسته‌های عزاداری هیات‌های مذهبی قبل انقلاب نبود، دستاوردهای امام راحل به ثمر نمی‌نشست؛ بنابراین این موضوع مهم باید همواره برای مسلمان الگو شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: محبت و عشق به اهل بیت (ع) مجوز گناه کردن نیست، هدف امام حسین امر به معروف و جلوگیری از منکرات بود و این موضوع مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: هیات‌های مذهبی ایلام برنامه‌های خود را طوری مدیریت کنند که به موقع شروع شود و به پایان برسد، تا آثار و برکات این امر مهم مشخص باشد.

کریمی‌تبار اضافه کرد: موکب‌های ایلام در استان برای پذیرایی از زائرین آمادگی داشته باشند زیرا بالاترین خدمت، خدمتگزاری به زائران اباعبدالله حسین(ع) است.

وی در پایان گفت: مسوولان گوش به فرمان رهبری باشند، زیرا هرگاه آنان در مقابل دشمن کوتاه آمده‌اند، ضربه کار خود را خورده‌اند؛ بنابراین باید تابع توصیه‌های رهبر انقلاب باشند تا دشمن در برابر ملت سر تعظیم فرو آورد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top