تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/06/28 - 13:49
کد خبر: 328796

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح شد؛

جلوی مقتدری‌های بعدی را بگیر

در قسمتی از این بیانیه آمده است: این دانشجونما که در سیستم آموزشی پوشه اطلاعاتی نداشت، در امتحانات شرکت نمی‌کرد و با این بهانه که آزمون‌هایش با هم تداخل دارند و بعداً در دفتر آموزش آزمون می‌دهد، عدم حضورش در جلسه امتحانات را توجیه می‌کرد؛ که همین مسئله باعث مشکوک شدن دانشجویان و پیگیری‌های بعدی بود.

به گزارش  «خبرنامه دانشحویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در واکنش به حضور دانشجوی دختر متقلب و ورود پولهای مشکوک برای خرید صندلی در این دانشگاه  طی بیانیه ای خواستار پیگیری مسئولین ذیربط در این باره شد و اظهار داشت: این که مسئولین دانشکده متوجه ظاهر بسیار متفاوت این فرد که باعث جلب توجه همه دانشجویان شده بود، نشده و تازه بعد از یک ترم آن هم با پیگیری دانشجویان اقدام کرده‌اند، این که این فرد چگونه در رختکن کمد داشته و این که ارتباط مؤسسات کنکور با این فرد به چه میزانی نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر می باشد:
همان‌طور که می‌دانید همزمان با اولین روز ترم تحصیلی، دکتر دالبند رییس دانشکده دندانپزشکی از شناسایی و دستگیری کسی که خود را به عنوان دانشجو معرفی کرده بود خبر داد. این دانشجو یک ترم از کلاس‌ها و کارگاه‌های عملی قبل از کلینیک دانشکده استفاده کرده بود و با اعتماد به نفس تمام، به طور دستی اسم خود را در لیست حضور و غیاب کلاس‌ها ثبت کرده بود ولی در سیستم آموزشی دانشگاه هیچ سند و مدرکی نداشت و شماره و کارت دانشجویی برایش ثبت نشده بود.

به گفته رئیس دانشکده، وی مدعی شده که در ازای این کار ۵۰۰ میلیون تومان هزینه پرداخت کرده که در تحقیق‌های بیشتر نیروی انتظامی این ادعا رد شد.

مریم مقتدری که خود را دانشجوی تکمیلی و تحصیل‌کرده دندانپزشکی از آلمان معرفی کرده بود، با توجه به اینکه هیچ سررشته‌ای از دندانپزشکی نداشت، خطاها و بی‌اطلاعاتی خود را با این توجیه که در آلمان طور دیگری آموزش می‌دادند(!) پوشش می‌داد.

او هم‌چنین با ادعای تحصیل در رشته دندانپزشکی شهید بهشتی و اقدام به دادن مشاوره در زمینه کنکور می‌کرد و با مشاوره‌های توخالی و کذایی، مبالغ هنگفتی را از مراجعین دریافت می‌کرد‌.

نکته قابل تأمل این است که این شیاد در ماه‌های گذشته در برنامه مربوط به مؤسسه ونوس(از شبکه ۴) به عنوان نخبه و رتبه برتر کنکور شرکت کرده و از نحوه درس خواندن و ساعات مطالعاتی خود به عنوان الگو برای دانش‌آموزان توضیح می‌داد!

این دانشجونما که در سیستم آموزشی پوشه اطلاعاتی نداشت، در امتحانات شرکت نمی‌کرد و با این بهانه که آزمون‌هایش با هم تداخل دارند و بعداً در دفتر آموزش آزمون می‌دهد، عدم حضورش در جلسه امتحانات را توجیه می‌کرد؛ که همین مسئله باعث مشکوک شدن دانشجویان و پیگیری‌های بعدی بود.

عجیب آنکه دانشجویان حدود یک ترم به طرق مختلف پیگیر بودند، اما تازه بعد از طی این مدت اقدامات لازم انجام شد!

این که مسئولین دانشکده متوجه ظاهر بسیار متفاوت این فرد که باعث جلب توجه همه دانشجویان شده بود، نشده و تازه بعد از یک ترم آن هم با پیگیری دانشجویان اقدام کرده‌اند، این که این فرد چگونه در رختکن کمد داشته و این که ارتباط مؤسسات کنکور با این فرد به چه میزانی نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top