تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/07/02 - 18:31
کد خبر: 329520

حجت‌الاسلام رئیسی: درباره عدالت «خط قرمز» نمی‌شناسیم

سخنگوی مجلس خبرگان گفت: رئیس دستگاه قضا در رابطه با عدالت تاکید خاصی داشتند و فرمودند ما خط قرمز نمی‌شناسیم و در حقیقت با این کار مدیران صالح و ناصالح شناخته می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، آیت‌الله سید احمدخاتمی در حاشیه هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، درباره برنامه‌های این اجلاس بیان داشت: اولین برنامه این اجلاس، سخنرانی آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان حول محورهای اربعین سالار شهیدان، مقاومت و مسائل کشور بود.

وی ادامه داد: بعداز سخنرانی آیت الله جنتی نوبت به نطق‌های قبل از دستور رسید، محور اصلی این نطق‌ها درباره حادثه عطیم عاشورا، کربلا و مشکلات کشور بخصوص در عرصه معیشتی و فرهنگی بود. ناطقان گله شدیدی از بد، شل و بی‌حجابی‌ها داشتند.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شخصیت مدعو در این اجلاس، آیت الله رئیسی بودند که ایشان نیز سخن‌شان را از اینجا شروع کردند که اعتماد مردم سرمایه نظام است و اینکه مدام طی این سال‌ها فسادها اعلام شد، اما اقدام‌ها کم یا ناگفته ماند، به اعتماد مردم آسیب وارد کرد.

آیت الله خاتمی گفت: آیت الله رئیسی در سخنرانی خود، اعتماد سازی و بازگرداندن اعتماد آسیب دیده به مردم را به‌عنوان راهبردی اساسی مطرح کردند که فرمایش درستی بود. رئیس دستگاه قضا در رابطه با عدالت نیز تاکید خاصی داشتند و فرمودند ما خط قرمز نمی‌شناسیم و در حقیقت با این کار مدیران صالح و ناصالح شناخته می‌شوند. حرف‌شان این بود که برخی می‌گویند مبارزه با مفسد و یا فساد که باید مبارزه با هر دو را باید داشته باشیم.

وی بابیان اینکه بحمدلله این یک واقعیت است که جامعه ما امیدوار شده و به این نکته رسیده‌اند که نظام عزم حدی در مبارزه با فساد دارد، افزود: در ماه‌های اخیر دو نکته درکشور جلوه برجسته دارد، یکی حمایت از مقاومت است. مقاومت درمنطقه، همه مردم را به تحسین واداشته است؛ همه مردم به مقاومان در یمن، سوریه و دیگر نقاط آفرین می‌گویند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با تاکید براینکه مسئله مبارزه با فساد به عنوان یک فرهنگ مطرح است و این کار قوه قضاییه است که امیدواریم این حرکت ادامه یابد، تصریح کرد: در تائید این مطالب آقای رئیسی، سه ناطق صحبت کردند و دو ناطق هم عصر امروز، سخنرانی خواهند داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top