تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/07/03 - 11:48
کد خبر: 329605

زهرا طالبی؛

پرخاشگران آزادی

فاجعه ای با نام "دختر آبی" واکنش های بسیار زیادی را از جانب کاربران فعال دنیای مجازی ، سلبریتی ها و مدافعین حقوق زنان به همراه داشت و به‌ گونه‌ای که فضای رسانه ها تا مدتی به رنگ آبی استقلال درآمد!

خبرنامه دانشجویان ایران: زهرا طالبی// فاجعه ای با نام  "دختر آبی" واکنش های بسیار زیادی را  از جانب کاربران فعال دنیای مجازی ، سلبریتی ها و مدافعین حقوق زنان  به همراه داشت و به‌ گونه‌ای که  فضای رسانه ها تا مدتی  به رنگ آبی استقلال درآمد!

عده ای می گویند فلانی کار خوبی کرد ، در مملکتی که در آن جایی برای ماندن نیست ، همه ی  دخترانش یا باید فرار مغزها کنند ، یا دست به خودسوزی بزنند تا زودتر راحت شوند!

اما نکته ی قابل تامل ماجرا این است که توجه مسولین دست کم چند روزی به اوضاع بانوان جلب می شود، برنامه های تلویزیونی مرتبط روی آنتن میرود، روزنامه ها مینویسند و کسانی که میخواند تعداد دنبال کننده هایشان بالابرود،تیترهای زرد میزنند !

همچنین مدافعان حققوق زنان در سراسر کشور بسیج میشوند و بافریاد "مسیح علی‌نژاد به دادمان برس " برمیخیزند! البته همه ی  این فریاد ها گل  به خودی محسوب میشود و جز خرابتر کردن اوضاع، یا پخش شایعه  های نامعتبر کاری از پیش نمیبرند.

خلاصه موجی عجیب و سهمگین از رسانه های زرد داخلی و خارجی به سمت مسولین بی گناه مربوطه روانه میشود!

پدر این میان فقط نام یک دختر دهان به دهان میشود... همه میگویند سحر چه شد ؟ او که فقط گناهش دیدن یک بازی فوتبال با گریم مردانه بود !اصلا چه اشکالی دارد که همه ی بانوان با گریم مردانه وارد ورزشگاه شوند و تیم محبوبشان را تشویق کنند؟!اصلا خیلی هم برای تقویت هنر گریموری خوب و عالی است !

پس  در این میان علاقه چه می شود ؟ دخترانی که به ورزش فوتبال علاقه مند‌ هستند تعدادشان کم نیست اما علاقه باید با عزت واحترام همراه باشد.

بعد از گذشت چند روز اخباری مبنی بر سفر اعضای فیفا  منتشرشد تا بیایند و به اوضاع استادیوم های کشورما سروسامان دهند و زیر ساخت‌های لازم را جهت ورود بانوان به ورزشگاه فراهم آورند.

عده ای مسرور این خبر را تند تند  در دنیای مجازی نشر دادند و این اتفاق برایشان بسیار مسرت بخش و باعث افتخار  بود  !  این درحالیست که هیچکس همانند ما ، ما را نمی شناسد ! اصلا چه معنا دارد  عده ای بیایند و برایمان تعیین تکلیف کنند ؟! مگر ما تاریخ هفت هزار ساله با فرهنگی غنی نداریم ؟ پس چرا تا حرف از ورود بانوان به ورزشگاه می‌شود ، از امنیت بسیار بالای ورزشگاه‌هایمان و خوش زبانی بی حدو حصر تماشاچی نما ها گفته میشود ؟!

واقعیت این است که فراهم کردن مقدمات مناسب جهت ورود خانم ها به ورزشگاه‌ها، کار یک روز و دو رورز نیست ، سالها  باید در گوش پرخاشگران  آزادی خواند که :  هیس ! اینجا خانم نشسته است ...  اگر امکان دارد کمی رعایت کنید!
 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top