تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/07/04 - 12:25
کد خبر: 329687

در نامه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران به رئیس سازمان خصوصی سازی مطرح شد:

اشتباهات رئیس قبلی این سازمان را درس عبرتی برای خود قرار دهید

در قسمتی از این نامه آمده است: تقاضا داریم ضمن بررسی تخلفات احتمالی هنگام واگذاری این بنگاه، مطابق با وظایف محول شده در بند های 8، 9 و 10 اساسنامه سازمان خصوصی سازی به عملکرد این شرکت و شرکت هایی دیگر نظیر کشت و صنعت مغان نظارت تمام عیار داشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در نامه ای به رئیس جدید سازمان خصوصی سازی خواستار نظارت جدی به وضعیت بیکاری کارگران هفت تپه شد و درخواست کرد که در جلسه ی روز یکشنبه مورخ 14 مهرماه که در دانشگاه تهران به منظور بررسی راه های برون رفت از بحران های ایجاد شده شرکت کنند.

متن کامل نامه به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر صالح

ریاست محترم سازمان خصوصی سازی

سلام علیکم؛

متاسفانه امروز در سال رونق تولید ملی می بایست به شما خبرهای ناگواری از شرکت های خصوصی سازی شده بدهیم که البته بعید است خود ، بی خبر باشید ولی یا مانند ریاست قبلی خود را به ندانستند زده اید یا به دلیل زیادیِ اشتباهات گذشته نمیدانید از کجا باید شروع کنید.

چند روز پیش شاهد آن بودیم که قریب به 20 نفر از کارگران هفت تپه که اغلب معترض به عملکرد خریدار بودند به دلیل عدم تمدید قرارداد از کار بیکار شده اند. متاسفانه خریدار شرکت خصوصی سازی شده هفت تپه تنها به این اقدام بسنده نکرده و علاوه بر اقدام فوق طی حکمی دستور داده که با تمامی کارگران معترض برخورد شود و حقوق آن ها کسر گردد.

جناب آقای صالح بیم آن میرود که مدیرعامل این شرکت بدنبال تحریک کارگران عزیز است تا اوضاع را امنیتی کند و بهره برداری خود را بکند. چرا که بدیهی است که چنین اقداماتی در جو ملتهب هفت تپه اصلا عقلانی و اخلاقی نیست.

جناب دکتر صالح شما برای اثبات حسن نیت تان باید تغییری در رویه ی رئیس قبلی سازمان خصوصی سازی بدهید و رفتار های سراسر اشتباه قبلی ها را درس عبرتی برای خود بدانید. لذا تقاضا داریم ضمن بررسی تخلفات احتمالی هنگام واگذاری این بنگاه، مطابق با وظایف محول شده در بند های 8، 9 و 10 اساسنامه سازمان خصوصی سازی به عملکرد این شرکت و شرکت هایی دیگر نظیر کشت و صنعت مغان نظارت تمام عیار داشته باشید و اجازه به یغما رفتن اموالی که حفظ و سرآوری آن ها بر دوش شما است را ندهید. مبادا به سرنوشت پیشینیان خود دچار شوید.

همچنین از شما دعوت بعمل می آوریم تا در جلسه ی روز یکشنبه مورخ 14 مهرماه که در دانشگاه تهران به منظور بررسی راه های برون رفت از بحران های ایجاد شده و بررسی راه حل های مختلف برای بهره ور کردن اموال و کارخانه های دولت قرار است با حضور اساتید و کارشناسان برگزار شود حاضر شوید. امید است که با حضور حضرتعالی و شنیدن سخن کارشناسان روند اصلاحی برای اوضاع فعلی را شاهید باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top