تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/07/09 - 18:44
کد خبر: 330226

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری‌های برتر چین

شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه فناوری های برتر چین (CHTF) حضور می یابند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه یک هیئت تجاری و فناور متشکل از شرکتهای دانش بنیان، فناور و خلاق ایرانی عازم چین می شوند، گفت: بازدید و حضور در نمایشگاه فناوری های برتر چین (CHTF) یکی از مهم ترین برنامه های این سفر است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین و با نفوذترین نمایشگاه علمی و فناوری است، عنوان کرد: با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، هیئت بلندپایه تجاری و فناوری ایرانی ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه سال جاری به ریاست معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به کشور چین سفر می کنند تا شرایط همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور را بررسی کنند.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افزود: این هیئت تجاری و فناوری که متشکل از نمایندگان شرکت های دانش بنیان است، در این سفر با شرکت های متناظر چینی دیدارهای دو جانبه خواهند داشت و نشست های رو در رو برگزار می کنند.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان با بیان اینکه این سفر با هدف بازارسازی و صادرات برای محصولات  دانش بنیان « ایران ساخت» در فراسوی مرزها انجام می شود، تصریح کرد: با توجه به رویکرد معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برای کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان «ایران ساخت» و ایجاد و تقویت برندهای ایرانی، یک هیئت تجاری به ریاست معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و جمعی از مدیران شرکت های دانش بنیان با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به کشور چین اعزام می شود.

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری درباره برنامه این سفر فناوری تجاری گفت: نمایشگاه فناوری های برتر چین (CHTF) بزرگترین و با نفوذ ترین نمایشگاه علمی و فناوری در زمینه های مختلف مانند نسل جدید فناوری اطلاعات، سوخت و انرژی های جدید سیستمهای الکترونیک، زیست فناوری و حفاظت از محیط زیست است.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان افزود: حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در این نمایشگاه معتبر جهانی کمک موثری در معرفی محصولات و توانمندی های ایران به جهان است. محصولاتی که می توانند یک بازار جهانی و مقبول داشته باشند.

کرمی با بیان اینکه این نمایشگاه هر ساله به میزبانی مشترک وزارتخانه ها و کمیسیون های‌ دولتی چین و شهرداری شهر شنزن در این شهر برگزار می شود گفت: این نمایشگاه بعد از سال ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در جهان مبدل شده و نقش مهمی در ارتقاء همکاری ها و مبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا را ایفا می کند.

وی درباره محورهای این نمایشگاه، اظهار داشت: فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی های جدید، سیستم های الکترونیک و اپتوالکترونیک و صفحه نمایش های لمسی از جمله محورهای اصلی این نمایشگاه بین المللی است.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به دیگر اهداف اعزام شرکت های تجاری ایرانی به چین، گفت: از دیگر اهداف اعزام این شرکت ها به چین می توان به مواردی چون شرکت در نشست های تجاری رو در رو با شرکت های چینی در شانگهای و شنزن، بازدید از پارک صنعتی سوژو، ایجاد پاویون ملی ایران و بازدید از نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته چین اشاره کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top