تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/08/05 - 14:37
کد خبر: 332868

تجمع دانشجویان مقابل سفارت هند +عکس

جناب سفیر وقیحانه ماجرای کشمیر را شیعه و سنی کرده و بدروغ ادعا می کنند شیعیان کشمیر از این اوضاع راضی هستند. شیعیان از این شرایط راضی هستند که عزاداری‌هایشان در دهه محرم قلع و قمع شد؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از دانشجویان مقابل سفارت هندوستان در اعتراض به جنایات این دولت در قبال کشمیر تجمع کردند. در بخشی از بیانیه این دانشجویان آمده است: جناب سفیر مدعی شده که مردم کشمیر می خواهند با هند بمانند پس چطور است که نزدیک‌ترین چهره‌های سیاسی کشمیری به هند هم اینک در زندان به سر می برند! جناب سفیر وقیحانه ماجرای کشمیر را شیعه و سنی کرده و بدروغ ادعا می کنند شیعیان کشمیر از این اوضاع راضی هستند. شیعیان از این شرایط راضی هستند که عزاداری‌هایشان در دهه محرم قلع و قمع شد؟

تجمع دانشجویان مقابل سفارت هند +عکس

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
۸۴ روز از آغاز بحران جدید در کشمیر عزیز می گذرد. ۸۴ روز است که مردم کشمیر توسط دولت هند از دنیای پیرامون منقطع شده‌اند تا مبادا پیام درد و رنج‌شان به دنیا مخابره شود. در خلال این روزها هزاران تن دستگیر شده‌اند. صدها تن زخمی گشته‌اند و کسی آمار دقیقی از کشته‌ها ندارد.

حکومت هند هرچند تلاش کرد صدای مردم کشمیر را خفه کند اما آزادگان دنیا از شرق تا غرب و حتی در خود هندوستان صدای مظلومین کشمیر شدند. اما این همه هنوز فشاری به دولت جنایت‌کار نارندرا مودی در دهلی نیاورده است.

اینکه در سالروز نکبت مردم کشمیر و اشغال نظامی آن توسط نیروهای غاصب هندی در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۷ ما دانشجویان و طلاب در برابر سفارت هندوستان گرد آمده‌ایم تا اعتراض خودمان را نه فقط به این ۸۴ روز محاصره و فشار ، که به ۷۳ سال پایمالی حقوق اولیه این مردم اعلام داریم.

جب آن است که سفیر هندوستان در تهران وقتی ناچار می‌شود در پاسخ به فشارها و مطالبات مردم ایران به پای میز مصاحبه بنشیند، مشتی دروغ تحویل رسانه‌ها می‌دهد که مردم کشمیر از شرایط کنونی راضی‌اند و اصلا در کشمیر خبری نیست و همه چیز تحت کنترل است.

جناب آقای سفیر!
همه چیز در کشمیر عادی هست که هزاران نفر را دستگیر کردید؟
جناب سفیر مدعی شده که مردم کشمیر می خواهند با هند بمانند پس چطور است که نزدیک‌ترین چهره‌های سیاسی کشمیری به هند هم اینک در زندان به سر می برند! جناب سفیر وقیحانه ماجرای کشمیر را شیعه و سنی کرده و بدروغ ادعا می کنند شیعیان کشمیر از این اوضاع راضی هستند. شیعیان از این شرایط راضی هستند که عزاداری‌هایشان در دهه محرم قلع و قمع شد؟

ما دانشجویان و طلاب اعلام می داریم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما سر دشمنی با هندوستان نداریم اما نمی توانیم نسبت به درد و رنج و مصیبت و ظلمی که به مردم کشمیر روا داشته می شود بی تفاوت باشیم.

خطاب به سفیر کشور هندوستان هم اعلام می داریم که اینجا هندوستان نیست که با "پاکستان پاکستان" کردن بتوانند افکار عمومی را از جنایات علیه مردم کشمیر منصرف کنند. شما باید پاسخگوی سرکوبی مردم نجیب کشمیر باشید و دست از ظلم و جنایت بردارید.

ما دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان و طلاب ایرانی حمایت خود را از مبارزات حق طلبانه مردم کشمیر اعلام می داریم و تا پایان برای وصول ایشان به رهایی و آزادی می ایستیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top