تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/09/04 - 04:24
کد خبر: 335941

بی‌بی‌سی، سلطنت‌طلب و منافق، ابزار براندازی در ایران

بی بی سی فارسی در بررسی عملکرد سلطنت‌طلب ها و منافقین، ضعف هایی را برشمرد که با نگاهی دقیق به عملکرد این شبکه، متوجه خواهید شد این ضعف ها، سیاست اصلی این رسانه لندنی است!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جام نیوز، در تحلیلی درباره گروه های براندازی که به دنبال جنگ و درگیری مسلحانه هستند، آنها را به دو دسته تقسیم کرد: سلطنت طلب‌ها که رضا پهلوی سرکرده آنهاست و گروهک تروریستی منافقین که فعلا مریم رجوی سرکرده آن است.

سلطنت طلب ها و منافقین که سابقه ای مملو از جنایت و کشتار دارند، مدتی است که در مجامع بین المللی از اعتراض مسالمت آمیز می گویند اما در عمل به دنبال ایجاد ناامنی و خشونت در ایران هستند.

سعید برزین، کارشناس ارشد بی بی سی در همین زمینه گفت: «ضعف این گروه ها، تناقضی است که در گفتار و رفتار دارند. در حرف می گویند ما طرفدار تغییر مسالمت آمیز هستیم اما در عمل هر نوع اعتراض خیابانی و ناآرامی را حتی اگر همراه با خشونت باشد، تشویق می کنند. نکته دوم هم اینکه، بیش از اندازه روی قدرت های خارجی، آمریکا، عربستان و اسرائیل حساب باز می کنند که در پروسه به قدرت رسیدن آنها کمک کنند.»

اما آنچه در میان جالب توجه است، عملکرد بی بی سی فارسی در اغتشاشات اخیر است؛ عملکردی که دقیقا مطابق با تحلیل کارشناس این شبکه درباره سلطنت طلب ها و منافقین است.

گرچه این رسانه انگلیسی، ادعای حمایت از اعتراضات مسالمت آمیز و پرهیز از خشونت را دارد اما در اغتشاشات ایران همواره به عنوان بازوی رسانه ای خشونت طلبان و فتنه گران عمل کرده است.

بی بی سی که با فتنه ۸۸ آغاز به کار کرده، در فتنه اخیر همچون گذشته، وظیفه اطلاع رسانی درباره مکان اغتشاشات و ناآرامی را بر عهده گرفت و ضمن انتشار تصاویر آتش زدن اموال عمومی، با دعوت از گروه های مختلف اپوزیسیون و ارائه تحلیل های غلط، سعی کرد تا مردم را تحریک کرده و آنها را به حضور در خیابان ترغیب نماید.

جالب اینجاست که حامی اعتراضات مسالمت آمیز، با دعوت از چهره ها و گروه های تندرو و خشونت طلبِ اپوزیسیون و تریبون دادن به آنها، رسما جنگ خیابانی را آموزش داد.

این رسانه لندنی نه تنها سیاستی متناقض در گفتار و رفتار دارد بلکه همچون منافقین و سلطنت طلب ها هم چشم به خزانه نظام سلطنتی انگلیس دارد و بودجه خود را از جیب مالیات دهندگان بریتانیایی تامین می کند.

در حقیقت می توان گفت بی بی سی به اصطلاح جمهوری خواه، در کنار منافقین و سلطنت طلب ها، سه ضلع یک مثلث را تشکیل می دهند که اپوزیسیون را در خود جمع می کند؛ از کمونیست ها و فدائیان خلق تا شاه دوستان و دموکرات ها!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top