تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/09/07 - 17:38
کد خبر: 336453

کارت پایان خدمت بدون مهارت صادر نمی‌شود

روز گذشته فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان اعلام کرد که از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: سردار موسی کمالی با اشاره به بازدید روز گذشته فرمانده قرارگاه مرکزی سربازان و نمایندگان شماری از دستگاه‌ها و نهادهای عضو قرارگاه از مرکز آموزش شهید جوادنیا در قزوین اظهار کرد:‌ در جریان این بازدید از شیوه آموزش در محیط کار واقعی که به شیوه استاد شاگردی معروف است رونمایی شد. در این شیوه سربازان در محیطی واقعی و شبیه به کارگاه و در حضور اساتید فن، مهارت‌های ویژه را فرا خواهند گرفت.

کمالی با بیان اینکه در جریان این بازدید سربازان امدادگر گواهی مهارت خود را دریافت کردند، گفت: علاوه بر آن به طور کلی آموزش امور امدادی به سربازان از جمله مواردی است که جمعیت هلال احمر مسئولیت آن را بر عهده گرفته و بنا داریم تا سال ۱۴۰۰ تمام سربازان این مهارت را آموخته باشند.

کمالی همچنین با بیان اینکه طبق چشم‌اندازهای قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح، تا سال ۱۴۰۰ باید مهارت‌آموزی به تمام سربازان انجام شود، افزود: طبق چشم‌اندازهای ما تا این سال هر سرباز که از نیروهای مسلح خارج می‌شود باید حداقل یک مهارت و گواهی‌نامه مهارتی داشته باشد. در همین راستا نیز روز گذشته فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان اعلام کرد که از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع می‌شود.

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح با اشاره به فعالیت سامانه سرباز ماهر اظهار کرد: افراد دارای مهارت پیش از انجام خدمت سربازی می‌توانند با مراجعه به این سامانه و مشاهده لیست مهارت‌ها و فنون مورد نیاز نیروهای مسلح و کشور که بالغ بر ۵۰۰ مورد در تمام رشته‌ها است، مهارتی را فرا گرفته و در طول خدمت نیز در همین راستا به کار گرفته شده و یا آن را تکمیل کنند. از این رو توصیه ما به جوانان این است که اگر هنوز به سربازی اعزام نشده‌اند مهارت‌آموزی را جدی گرفته و یا اگر در حال گذراندن خدمت هستند، حتما حداقل یک مهارت را در خود تقویت کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top