تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/09/13 - 16:20
کد خبر: 337191

مراسم تودیع و معارفه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد

پرهیزگار گفت: اگر بخواهیم رابطه بین دانشجو و جامعه را در نظر بگیریم؛ به این نتیجه می رسیم که دانشجو زبان گویا جمعه است و باید انتقال دهنده حرف ها و مطالبات به حق مردمی باشد. نباید چشم ببندیم و چیزی نگوییم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ 12 آذر ماه 1398 جلسه تکریم و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد. در این جلسه؛ مسئولین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول، مسئولین دانشگاهی و شوراهای حوزه ها و پایگاه های تابعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد در آن حضور داشتند.

پس از قرائت قرآن، افروس رئیس دانشگاه آزاد واحد دزفول آغاز کننده جلسه بود. افروس با اشاره به انتظارات امام از بسیج دانشجویی گفت: «حقیقتا بسیج دانشجویی را باید یادگار امام عزیز بدانیم. همگان شاهد بوده اند که طی 40 سال عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان با پشتیوانه مردم خنثی شده که نقش بسیج دانشجویی در این بین بی بدیل است.»

او با اشاره به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: «این مجموعه و شجره را می‌توان فعالترین و پویاترین تشکل دانشگاه خواند. این مجموعه؛ در تمامی زمینه های فعالیت خود به ویژه در اردوهای جهادی و فعالیت های کف دانشگاهی توانسته کارنامه ممتازی از خود ارائه نماید.»

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از زحمات محمد احمدزاده فرمانده پیشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول تقدیر و تشکر کرد و برای علیرضا احمدی فرمانده جدید بسیج دانشجویی آرزوی موفقیت کرد.

پرهیزگار، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دزفول نیز با حضور در این جلسه گفت: تلاش همه ما باید در جهت اعتلا و تحقق اهداف و آرمان های دانشجویی باشد.

او در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم به عنوان نیروهای بسیج و در سطح کلان تر؛ نیروهای انقلاب اسلامی و فرای سرزمین خود خدمتی انجام دهیم؛ طبیعتا دارای پیش نیاز هایی است. اولین نیازی که حس می شود و ما باید بر طرف  کننده آن باشیم خودسازی و پرداختن به رشد و تعالی خودمان است. به شرطی که می توان تلاش کرد و به اهداف رسید که دارای بن مایه های اعتقادی باشیم.

پرهیزگار در ادامه افزود: اگر بخواهیم رابطه بین دانشجو و جامعه را در نظر بگیریم؛ به این نتیجه می رسیم که دانشجو زبان گویا جمعه است و باید انتقال دهنده حرف ها و مطالبات به حق مردمی باشد. نباید چشم ببندیم و چیزی نگوییم؛ ما باید مطالبات خود را در زمینه های مختلف اعم از مطالبات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی داشته باشیم. شما باید دارای دید وسیع تری باشید؛ باید آرمان خواه باشید و نسبت به آینده؛ برای مشکلات و معضلات دانشگاه، شهرستان، استان و کشور دارای راه حل و چاره باشید.

او با اشاره به نقش دانشگاه خاطرنشان کرد: با تکیه بر کار در محیط دانشگاهی راه به جایی نمی بریم و باید دارای دید وسیع تری بود. این را هم باید مدنظر قرار دهید که هدف ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی که این مهم با حضور فعالانه شما در زمینه های مختلف ممکن می شود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دزفول با توجه به اینکه نباید دچار روزمرگی شد؛ این نکته یادآور شد: در حوزه ارتباطات باید متناسب با شرایط روز و تکیه بر دقت و کار کارشناسی شده عمل کرد. به گونه ای نباشد که خدایی ناکرده بیانیه، مصاحبه، تجمع و ... ما بازی در پازل دشمن باشد.

پپرهیزگار با توجه با انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 3 ماه باقی مانده باید حواسمان باشد و با بصیرت کامل عمل کنیم . هر جایی که هم نیاز بود؛ این شما برادران و خواهران هستید که باید روشنگری کنید و گره های ذهنی عموم مردم را باز کنید.

در پایان با توجه به شناختی که از احمدی داشت خاطر نشان کرد: آقای احمدی هم که سابقا مسئول جهادی بوده اند و از لحاظ تشکیلاتی هم ایشان؛شخض لایق و توانمند و کارآمدی برای مجموعه خواهند بود.

احمدی مسئول مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: جا دارد از همین جا عرض تسلیت داشته باشم خدمت خانواده های معظم شهیدان مرادی و صیادی از شهدای خوزستانی که در قضایای اخیر فتنه ۹۸ شدند و شهادت آنها تدبیر عده‌ای بود که تدبیر و امید را وعده داده بودند. همان افرادی که بعد از ۱۰ سال باعث تکرار چنین ضایعه ای شدند فردا روز باید در محضر حق تعالی جوابگو باشند!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چهار توصیه مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی به وزیر کار
بهترین کار پاره وقت دانشجویی
تهدید مرجعیت شیعه، استیصال رژیم صهیونیستی و بیدارباش ساده‌اندیشان
نکات مهم تاثیر معدل در کنکور ارشد ۱۴۰۴
نکات مهم تاثیر معدل در کنکور ارشد ۱۴۰۴
روند ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۴
انتصاب رسولی به عنوان مشاور سیاسی رئیس مجلس
زنان تهرانی در همدلی طلایی به جبهه مقاومت طلا اهدا کردند
دفتر تحول در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایجاد می‌شود
قالیباف عازم ژنو شد
وزیر کشور سوریه به مومنی تبریک گفت
تاریخ‌سازی خاتون با صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا
وحشت نتانیاهو از وحدت لبنان
اردوغان: رویای نتانیاهو، به کابوسی برای اسرائیل تبدیل می‌شود
عراق حمله به نیروهای سازمان ملل متحد در لبنان را محکوم کرد
سفر رئیس مجلس به لبنان +عکس
اجتماع نوجوانان فاطمی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
روسیه و ایران در مقابل تهدید اسرائیل علیه سوریه تدبیری کنند
سه پیام روشن قدم زدن قالیباف در ضاحیه بیروت
حزب‌الله پایگاه ارتباطات ارتش اسرائیل را در هم کوبید
زمان واریز یارانه نقدی مهرماه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top