تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/10/09 - 17:26
کد خبر: 340289

تاثیر اصلاح لبخند بر داشتن چهره‌ای زیبا

زیبا سازی لبخند می تواند با استفاده از ایمپلنت انجام شود. در کل می توان گفت که ایمپلنت یک روش بسیار مهم و ضروری برای اصلاح طرح لبخند است که روز به روز پیشرفته تر می شود. ایمپلنت برای کاشت دندان های استفاده می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: اصلاح طرح لبخند به روش هایی گفته می شود که تاثیرات مثبتی در زیبا سازی و جذابیت لبخند شما دارد. این تاثیرات اغلب در قسمت فک، دهان و دندان اعمال می شود. زیبایی برای هر شخصی حائز اهمیت است و همواره به دنبال روش هایی برای افزایش زیبایی هستند. در زمان های قدیم این میزان اهمیت بیشتر در نظر خانم ها بود ولیکن در حال حاضر برای هر فردی در هر سنی یک گزینه بسیار مهم محسوب می شود. همه افراد در مقابل زیبایی ها عکس العمل های خوبی نشان می دهند. یک لبخند زیبا و جذاب می تواند در بسیاری از مواقع تاثیرگذار باشد. افرادی که از یک لبخند زیبا برخوردار هستند با توجه به انرژی مثبتی که با لبخند خود به دیگران منتقل می کنند، می توانند در خیلی از زمینه ها موفق شود. این تنها یک حرف یا یک فکر نمی باشد بلکه توسط محققان سراسر دنیا ثابت شده است.

تاثیر اصلاح لبخند بر داشتن چهره‌ای زیبا

روش های موثر در اصلاح طرح لبخند
در زمان های قدیم در کشور ما کمتر کسی به نکات مثبت در لبخند و زیباسازی دندان ها توجه می کرد. ولیکن امروزه انقدر مورد اهمیت واقع شده است که می توان به عنوان اصلاح طرح لبخند اقداماتی برای آن انجام داد. تقریبا می توان گفت که قسمت فک به همراه دندان ها و لب ها 60 درصد زیبایی کلی چهره هر شخصی را در بر میگیرد. با توجه به مهم نبودن این مسئله موارد تاثیر گذار برای این موضوع خیلی زیاد رعایت نمی شود. از جمله این موارد می توان برنامه غذایی نادرست در کنار رعایت نکردن کامل و مناسب بهداشت دهان و دندان اشاره کرد. در حال حاضر علاوه بر اهمیت ویژه به این گزینه ها از روش هایی برای اصلاح برخی مشکلات تاثیر گذار در زیبایی های چهره استفاده می کنند. اصلاح طرح لبخند می توان با استفاده از روش هایی کاربردی و عالی به زیبا سازی لبخند شما کمک کند.

تاثیر ارتودنسی در زیباسازی لبخند
با مشاهده یک لبخند کامل و زیبا ممکن است متوجه موارد تاثیر گذار نشوید. ولی زمان هایی که یکی از این موارد به مشکل بر می خورد می تواند تاثیر بسیار زیاد آن را در نوع و زیبایی لبخند خیلی واضح مشاهده کنید. این امر مخصوص به زمانی است که دندان های سفید و یک دست با تمیزی بی نظیر داشته باشید و به دلیل نامشخصی یکی از دو دندان جلویی خود را از دست بدهید. در این زمان تنها با یک لبخند کوچک به راحتی متوجه میزان عمق فاجعه خواهید شد. ارتودنسی یکی از روش های موثر برای اصلاح طرح لبخند است. زمانی که دندان های شما در مکان مناسب خود قرار نگرفته باشد و به دلایل متفاوتی مثل کوچک بودن فک نامرتبی هایی در چینش دندان ها بوجود آید. برای برطرف کردن این مشکل از ارتودنسی استفاده می کنند. همانطور که این نامرتبی ها شکل و طرح لبخند شما را خراب می کند می توان گفت در صورت اصلاح آن زیبایی لبخند شما چندین برابر می شود.

ارتودنسی روشی کارآمد در اصلاح طرح لبخند
ارتودنسی با استفاده از تنوع در روش های مختلف می توان شکل فک را تغییر داده به صورتی که دندان ها در مکان مناسب خود قرار بگیرند. با توجه به روش کار و انواع ارتودنسی ها می توان گفت در هر سن و برای هر مشکلی که به دندان های نامرتب مربوط باشد، قابل استفاده خواهد بود. از جمله انواع ارتودنسی ها می توان به ارتودنسی ثابت و متحرک اشاره کرد. ارتودنسی ثابت با استفاده از بلاک ها و سیم های مخصوص ارتودنسی انجام می شود. در این نوع ارتودنسی ها با فشاری که این سیم ها به دندان ها وارد می کنند، دندان ها حرکت کرده و در جای اصلی خود قرار می گیرند. برای انجام ارتودنسی با توجه به نوع مشکل و سن بیمار مراحل مختلفی باید طی شود. می توان گفت که در کل 6 ماه تا 2 سال برای انجام ارتودنسی طول خواهد کشید تا به نتیجه مورد نظر خود برسید. نکته  قابل توجه دیگر در این نوع اصلاح طرح لبخند سن مناسب برای انجام ارتودنسی است که معمولا 7 تا 9 سال در نظر گرفته می شود.

تاثیر اصلاح لبخند بر داشتن چهره‌ای زیبا

تاثیر ایمپلنت در زیباسازی لبخند
زیبا سازی لبخند می تواند با استفاده از ایمپلنت انجام شود. در کل می توان گفت که ایمپلنت یک روش بسیار مهم و ضروری برای اصلاح طرح لبخند است که روز به روز پیشرفته تر می شود. ایمپلنت برای کاشت دندان های استفاده می شود. دندان های از دست رفته شما می تواند با استفاده از روش های جدید جایگذاری شود. ایمپلنت در 6 یا 7 مرحله در مدت زمان مشخصی معاینه های لازم را انجام داده و دندان از دست رفته شما را باز می گرداند. با توجه به تاثیرات خیلی زیاد دندان ها در زیبایی لبخند می توان گفت که ایمپلنت تاثیر بسیار زیادی در این موارد دارد و می تواند جزء اصلی ترین روش های اصلاح طرح لبخند محسوب شود. در این روش ابتدا پایه دندان را با استفاده از پیج هایی از جنس تیتانیوم به استخوان فک متصل کرده که حدودا 3 ماه زمان لازم دارد تا به طور کامل جوش بخورد. ولیکن لازم نیست که سه ماه برای اتصال لایه بیرونی که همان تاج دندان است منتظر بمانند.

تاثیر اصلاح لبخند بر داشتن چهره‌ای زیبا

ایمپلنت روشی موثر در اصلاح طرح لبخند
قسمت تاج دندان را قرار داده و باید مدت زمان مشخصی بگذرد که فک و دندان های کاشته شده به یک حالت ثابت دست پیدا کند. دقت کنید که برای انجام ایمپلنت باید سن شما از 18 سال بیشتر باشد. در غیر این صورت ممکن است دندان های کاشته شده به مشکل خورده و به درستی جایگزین نشوند. این مشکلات می تواند به صورت کوتاهی و تغییر اندازه در دندان ها خود را نشان دهند. با توجه به تحقیقات انجام شده در این زمینه می توان گفت که 97 درصد ایمپلنت های انجام شده موفقیت آمیز بوده و تاثیر بسیار مثبتی در اصلاح طرح لبخند داشته اند. با استفاده از این روش و روش های دیگر مثل ترمیم لثه ها و تغییر رنگ دندان ها که توسط لمینت انجام می شود، می توانید یک لبخند زیبا و عالی برای خود بسازید که زیبایی چهره شما را چندین برابر کرده و تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد بنفس شما خواهد داشت.

برگرفته از وب سایت اینترنتی کلینیک دندانپزشکی سیمادنت به آدرس اینترنتی https://simadentclinic.com/

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top