تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/10/16 - 11:59
کد خبر: 341174

از دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند و اسکندری تا ماشین جوجه کشی درنا

همچنین بهتر است بدانید دستگاه جوجه کشی درنا یکی از جدید ترین دستگاه های تولید شده در ایران است در واقع این محصول به روز ترین ماشین جوجه کشی به شمار می اید به همین دلیل سایر دستگاه های جوجه کشی اسکندری و بلدرچین دماوند در ادامه مسیر مغلوب محصولات درنا خواهند شد

خبرنامه دانشجویان ایران: در این مقاله قصد داریم دستگاه جوجه کشی اسکندری ،بلدرچین دماوند و درنا را با هم مقایسه نماییم. امروزه استفاده از دستگاه های جوجه کشی ، به شدت رواج یافته است. حتی بسیاری از افراد ابتکار عمل به خرج میدهند و دستگاه جوجه کشی دست ساز تولید میکنند. اما پیشگامان جهانی این صنعت پیشرفت هایی در این زمینه برای کاربران به ارمغان آورده اند که استفاده از دستگاه جوجه کشی را بسیار ساده و کارامد تر نموده است. خوشبختانه این صنعت در کشور ایران نیز رونق خوبی داشته و در این میان تولید کنندگانی هستند که در عرصه جهانی از جایگانی مناسب برخوردار می باشند و محصولات با کیفیت طراحی و تولید می کنند.

با توجه به اینکه تنوع این محصولات در بازار داخلی زیاد میباشد و افراد علاقه مند به این حوزه به هنگام خرید و انتخاب دستگاه جوجه کشی دچار سر درگمی میشوند، وجود یک منبع معتبر و جامع در این خصوص می تواند کمک شایانی به افراد کند. برای رفع این نیاز و در جهت افزایش سطح اطلاعات کاربران در زمینه دستگاه های جوجه کشی، وبسایت چیکن هچ از سال 1383 شروع به فعالیت نمود. این وب سایت با عرضه انواع ماشین جوجه کشی ایرانی و خارجی و بررسی امکانات و مشخصات هر کدام از دستگاه ها سعی دارد تا افراد به صورت آگاهانه و بر اساس نیاز خویش انتخاب و خرید نمایند. در ادامه در رابطه با دستگاه جوجه کشی اسکندری و مقایسه آن با بلدرچین دماوند و ماشین جوجه کشی درنا را مطالعه خواهید نمود

از دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند و اسکندری تا ماشین جوجه کشی درنا

با انواع دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند
لازم به ذکر است که مبنای نام گذاری دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند ،  با توجه به استانداردهای جهانی بر اساس ظرفیت تخم مرغ اعلام میشود. به این معنی که دستگاه جوجه کشی 20 تایی ظرفیت جوجه کشی از 20 عدد تخم نطفه دار مرغ را دارد. همچنین بیشتر دستگاه های جوجه کشی توان جوجه آوری از تخم نطفه دار انواع پرندگان را دارا می باشند. لذا با استفاده از یک دستگاه می توان از چندین پرنده مختلف جوجه کشی کرد. همچنین تقسیم بندی دستگاه های جوجه کشی بر اساس ظرفیت آنها می باشد و عموما این دستگاه ها در انواع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی عرضه میگردند.

کاربران دستگاه جوجه کشی خانگی بیشتر افرادی می باشند که بعنوان سرگرمی از این دستگاه ها استفاده می کنند. چرا که فرایند جوجه کشی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز می باشد و لحظه خروج جوجه از تخم نیز شگفت انگیز بوده و افراد مختلف را ترغیب به انجام عمل جوجه کشی مینماید. ناگفته نماند که ظرفیت جوجه کشی در این نوع دستگاه ها معمولا کمتر از 100 عدد می باشد و افرادی که قصد جوجه کشی در مقیاس های پایین را دارند معمولا از این نوع دستگاه ها استفاده میکنند. در وبسایت چیکن هچ شما می توانید از انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و از برندهای مختلف ایرانی و خارجی دیدن و خرید نمایید. از جمله مهمترین این نوع دستگاه ها که در سایت چیکن هچ عرضه میگردند می توان محصولات ایزی باتور، کاکس ماشین، آرکام کره و گروه صنعتی اسکندری را نام برد. تمامی این محصولات با ذکر مشخصات فنی و ذکر امکانات آنها با دید کاملا تخصصی شرح داده شده اند تا کاربر خرید موفقی را تجربه نماید.

دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی و صنعتی ظرفیت های بیشتری داشته و بیشتر افرادی که در این زمینه مشغول به کسب درامد می باشند از این نوع دستگاه ها استفاده میکنند. پرورش دهندگان محلی و مرغداران از جمله مصرف کنندگان اصلی ماشین های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی می باشند. در حقیقت در نوع صنعتی ظرفیت جوجه کشی بالای چندین هزار می باشد.

شما در وب سایت چیکن هچ میتوانید انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی از برندهای داخلی همچون گروه صنعتی اسکندری،  بلدرچین دماوند، کاکس ماشین، طیوران فاخته،ماشین جوجه کشی  درنا و از برند خارجی محصولات شرکت آرکام کره را با ذکر توضیحات محصول مشاهده نمایید.

از دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند و اسکندری تا ماشین جوجه کشی درنا

البته لازم به ذکر است که دستگاه های جوجه کشی با توجه به نوع کاربری در انواع اتوماتیک و حرفه ای نیز دسته بندی میشوند. در این خصوص نیز می بایست گفت که دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک دارای سیستم انتخاب پرنده و جوجه کشی تمام اتوماتیک می باشد. کار کردن با این نوع دستگاه ها بسیار راحت بوده و کاربر با قرار دادن تخم های نطفه دار در داخل دستگاه و انتخاب پرنده مد نظر دیگر نیاز به اطلاعات دیگری ندارد. زیرا تمامی تنظیمات مربوط به دما و رطوبت و گردش تخم ها و ... در این نوع دستگاه ها به صورت خودکار اعمال میشود. معمولا این نوع محصولات به افراد آماتور و تازه وارد بسیار کمک می کند تا در جوجه کشی تجربه های مفیدی کسب کنند. همچنین بسیاری از دستگاه های اتوماتیک به صورت دستی نیز قابل تنظیم می باشند. بدین معنی که کاربر می تواند تنظیمات دستگاه را به دست گرفته و خودش مقادیر دما و رطوبت و سایر تنظیمات را در دستگاه تنظیم کند. برای راهنمایی کامل کاربران دستگاه های جوجه کشی انواع دستگاه اتوماتیک نیز با ذکر امکانات و قابلیت ها در سایت چیکن هچ عرضه میگردد.

دستگاه های جوجه کشی حرفه ای نیز بیشتر برای جوجه کشی از پرنده های زینتی بکار گرفته میشوند. زیرا جوجه کشی از برخی از نژادهای زینتی به شدت حساس بوده و نیاز به دستگاه حرفه ای دارد. طراحی دستگاه های حرفه ای همان طور که از نامشان پیداست پیشرفته تر و حرفه ای تر از دستگاه های معمولی می باشد و قیمت بیشتری دارند. سیستم چرخشی کامل و دقیق، سیستم تنظیم دقیق دما و رطوبت، سیستم رطوبت رسانی تمام اتوماتیک و بدنه با کیفیت و با دوام از ویژگی های اصلی این نوع دستگاه ها می باشد. فراموش نکنید که علاوه بر پرنده های زینتی می توان برای جوجه کشی از پرنده های اهلی نیز از دستگاه حرفه ای استفاده کرد. دستگاه های ایزی باتور، ماشین جوجه کشی درنا و محصولات آرکام از جمله این دستگاه ها می باشند که در سایت چیکن هچ عرضه میگردند.

همچنین بهتر است بدانید دستگاه جوجه کشی درنا یکی از جدید ترین دستگاه های تولید شده در ایران است در واقع این محصول به روز ترین ماشین جوجه کشی به شمار می اید به همین دلیل سایر دستگاه های جوجه کشی اسکندری و بلدرچین دماوند در ادامه مسیر مغلوب محصولات درنا خواهند شد

نتیجه گیری درباره مقایسه درنا، بلدرچین دماوند و اسکندری
در نظر داشته باشید که وب سایت چیکن هچ با ارائه مطالب مفید در رابطه با انواع دستگاه های جوجه کشی توانست به سرعت در بین مخاطبان به گزینه اول تبدیل شود. این وبسایت هم اکنون مرجعی مطمئن و کامل در زمینه دستگاه های جوجه کشی به شمار می آید. چیکن هچ علاوه بر اینکه با دید تخصصی انواع محصولات داخلی و خارجی را بررسی میکند، مقالات مفید در رابطه با قطعات مختلف دستگاه های جوجه کشی و آشنایی با تولید کنندگان مختلف نیز ارائه میدهد. این مقالات نیز به صورت تخصصی در رابطه با قطعات کاربردی در دستگاه های جوجه کشی بوده و شامل نوع سنسور، مناسب ترین موتور جوجه کشی، بدنه مناسب برای دستگاه و بهترین شانه جوجه کشی می باشد. بدین ترتیب افراد می توانند با مطالعه این مقالات اطلاعاتی مفیدی به دست بیاورند. این مقالات حتی به افرادی که قصد ساخت دستگاه جوجه کشی دست ساز نیز دارند بسیار کمک می کند تا افراد با انتخاب قطعات مناسب راندمان های بالایی در جوجه کشی کسب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت چیکن هچ (https://chicken-hatch.com/ ) مراجعه نمایید .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top