تاریخ انتشار: جمعه 1398/10/20 - 11:33
کد خبر: 341652

دیدار وزیر ورزش با اینفانتینو

وزیر ورزش و جوانان: رئیس فیفا خیلی ابراز تأسف کرد که مشکل بیماری برای آقای تاج به وجود آمده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در خصوص دیدار با رئیس فیفا اظهار کرد: در جریان مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی جوانان، امروز با جیانی اینفانتینو ریاست محترم فیفا دیداری داشتیم که در خصوص مسائلی که در فدراسیون فوتبال ایران به‌دنبال بیماری جناب آقای تاج به وجود آمده برای او توضیحاتی دادم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: رئیس فیفا خیلی ابراز تأسف کرد که مشکل بیماری برای آقای تاج به وجود آمده است. من به او گفتم خوشبختانه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بااقتدار سرپرست موقت فدراسیون را انتخاب کرده و بناست در چارچوب اساسنامه فدراسیون فوتبال ما در کوتاه‌ترین زمان بتوانیم زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنیم و رئیس بعدی انتخاب شود که بتوانیم برنامه‌های فدراسیون و این ورزش را در کشورمان دنبال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدارهای پیش رو با رئیس IOC گفت: خیلی فرصت مناسبی است تا به‌هرحال با توجه به مباحثی که در ارتباط با برخی از رشته‌ها به وجود آمده ما بتوانیم بحث‌های خوبی را داشته باشیم و ان‌شاءالله به‌گونه‌ای کار را جلو ببریم که منجر شود به حضور قدرتمندمان در المپیک ٢٠٢٠ شود.

وی افزود: به‌دنبال تماس‌هایی که مسئولان کمیته ملی المپیک با کمیته بین‌المللی المپیک داشتند از ماه‌ها قبل از طرف کمیته بین‌المللی المپیک، مقامات مختلف از بنده دعوت کردند که سفری داشته باشم و در خصوص مسائل فی‌مابین و همچنین مسائل مربوط به چگونگی برگزاری و حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک ٢٠٢٠ توکیو باهم مذاکره، بحث و تبادل‌نظر کنیم که خوشبختانه در این ایّام این هماهنگی انجام شد.

سلطانی‌فر افزود: به‌هرحال ما در این سفر با توجه به مسائل مختلفی که در ورزش کشور در تعامل با IOC و فدراسیون‌های ورزشی با آن مواجه هستیم تلاش می‌کنیم در جلسات مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ورزش کشور را بیان کنیم و همچنین بتوانیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه IOC و فدراسیون‌های بین‌المللی استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همراهی مجموعه عوامل دست‌اندرکار نمایندگی‌های ایران از جمله سفارت ایران در بن و همچنین دفتر نمایندگی ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو گفت: این همراهی‌ها خیلی توانسته در این سفر به ما کمک کند و امیدوار هستیم که مجموعه ملاقات و مذاکرات ما و مباحثی که در طول این سفر کوتاه سه روزه داریم در روند ورزش کشور توسعه ورزش کشور و حل شدن برخی مشکلات بتواند مؤثر باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
تشکیل نشست شورای عالی کار با دستور کار افزایش حق مسکن
چرا طلا و سکه گران شد؟
جهاددانشگاهی اقیانوسی است که می‌شود همه گوهرها را در آن پیدا کرد
کارت اعتبار فرهنگی دانشگاه تهران رونمایی شد
کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top